Gå til innhold

Hvor lenge er det vanlig at man har diarè?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår har hatt diarè i 5 dager nå. Er det vanlig at det henger i så lenge? Han har hatt omgangssyke bare en gang før (begge veier) og da gikk det over mye fortere, mener jeg å huske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, så jeg må bare forberede meg på enda mer bæsj da. Men godt det ikke er uvanlig med diare så lenge:-)

Skrevet

får han i seg nok drikke?? det viktiste er at han ikke blir dehydrert. er det fare for det må du ringe legen.

ellers, unngå ALT av meieriprodukter for dette gjør diare værre, og prøv å få i han blåbær, enten blåbærsaft, blåbærsyltetøy på skive og lignende. dette hjelper å binde magen.

Skrevet

også fint med kald kamille te dersom han vil drikke det. Snuppa mi syntes det var helt greit....ellers er det jo eplejuice, vann, pæredrikk (Nestle) eller blåbær..

Skrevet

Han drikker heldigvis masse. Han er litt slapp, men egentlig i forbausende god form med tanke på at han spiser lite og at det lille han får i seg bare fosser igjennom. Prøver å få i han blåbær, men han drikker lite saft (og vil som sagt nesten ikke ha mat) så det går tregt. Litt vanskelig å følge med på tissebleier syns jeg siden vi skifter bleie omtrent hele tida, men han tisset ihvertfall i dusjen i dag, og virker ok ellers, så jeg tror ikke det er noen fare med han.

Skrevet

Drikke er jo det viktigste..så lenge han får i seg det er det ingen fare. Snuppa mi var også i ganske god form, enda hun ikke fikk i seg veldig mye drikke. Men hun ville ha pupp istedenfor, så slukket vel både tørst og matlyst med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...