Gå til innhold

Hva ville dere gjort...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL om en mnd... har sååååå lyst å vite kjønnet.. Viste det ikke sist. dette blir mitt siste barn og har og lyst å få vite det.. hva vist de sier de ikke kan se noe??? Ville dere bestilt privat da eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...ja...hvorfor ikke. Har uansett betsemt meg for å ha en UL med sånn 3D rundt 7-8 mnd. :)

Skrevet

Jeg var på ultralyd i dag jeg, og jeg ville vite kjønnet. Fikk vite at det er en gutt=) Tror jeg ville ha tatt en privat ultralyd litt seinere hvis de ikke hadde sett det i dag. Hadde ikke orket å vente denne gangen. Forrige svangerskap kunne de ikke se det, men da ventet jeg.

Skrevet

Jeg stoler uansett ikke 100% på hva de sier ang kjønn etter 1 gang, dersom man ikke tydelig ser en balle og litt til hehe! Så jeg ville dobbelt sjekket. Selv har jeg to som sier kanskje jente og en som sier temmelig sikkert jente, så dett beg å gå opp fo meg nå :-)

Er jo uansett litt kos med 3D ul da....

Skrevet

jeg ville bestilt en ul time til om de ikke kan se hva det blir....og hvis det de sier ei jente så ville jeg ha dobbeltsjekka det også for det er lettere å ta feil av jenter enn gutter!

jeg var på 4d i går og fikk bekrefta at jeg venter jente, og det sa jm til meg 2 ganger før også......så nå stoler jeg 100% at det blir ei jente :))

Skrevet

Hehe... Ei jeg kjenner fikk beskjed på to ultralyder at hun fikk gutt, men det kom ei jente! :P Så de kan ta feil uansett...

Skrevet

Jeg møtte et noen bekjente av meg for 3 uker siden... De ventet gutt nr 3, men i avisa her om dagen sto det at de hadde fått ei jente hehe !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...