vipsen*en av hver* Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg skal på UL om en mnd... har sååååå lyst å vite kjønnet.. Viste det ikke sist. dette blir mitt siste barn og har og lyst å få vite det.. hva vist de sier de ikke kan se noe??? Ville dere bestilt privat da eller??
mor.monsen Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Tja...ja...hvorfor ikke. Har uansett betsemt meg for å ha en UL med sånn 3D rundt 7-8 mnd.
Monasecilie Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Jeg var på ultralyd i dag jeg, og jeg ville vite kjønnet. Fikk vite at det er en gutt=) Tror jeg ville ha tatt en privat ultralyd litt seinere hvis de ikke hadde sett det i dag. Hadde ikke orket å vente denne gangen. Forrige svangerskap kunne de ikke se det, men da ventet jeg.
*Vetlis* Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg stoler uansett ikke 100% på hva de sier ang kjønn etter 1 gang, dersom man ikke tydelig ser en balle og litt til hehe! Så jeg ville dobbelt sjekket. Selv har jeg to som sier kanskje jente og en som sier temmelig sikkert jente, så dett beg å gå opp fo meg nå :-) Er jo uansett litt kos med 3D ul da....
pandabjørn Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 jeg ville bestilt en ul time til om de ikke kan se hva det blir....og hvis det de sier ei jente så ville jeg ha dobbeltsjekka det også for det er lettere å ta feil av jenter enn gutter! jeg var på 4d i går og fikk bekrefta at jeg venter jente, og det sa jm til meg 2 ganger før også......så nå stoler jeg 100% at det blir ei jente )
Kjukka Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Hehe... Ei jeg kjenner fikk beskjed på to ultralyder at hun fikk gutt, men det kom ei jente! Så de kan ta feil uansett...
*Vetlis* Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Jeg møtte et noen bekjente av meg for 3 uker siden... De ventet gutt nr 3, men i avisa her om dagen sto det at de hadde fått ei jente hehe !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå