jentebanden Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jenta fikk de første prikkene på mandag, og i kveld klør det mer enn det har gjort tidligere. Hvor lenge varer dette, og er det noe vi kan gjøre for å få henne til å sovne? Huff, det er vondt å se på!
~sjiraff~ Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Tror det er veldig forskjellig. Snuppa her fikk sine første kopper en lørdag og de siste koppene hadde vel ikke tørket før halvannen uke etterpå. Var hjemme fra bhg i 2 uker.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 hos oss poppet det ut nye vannkopper ca 5 dager,og etter en uke var de ikke så mye plaget mere.
Mille** Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Varer i en uke, opptil 10 dager for enkelte. Det kan komme nye kopper i flere dager før de gir seg. Du kan prøve med hvitvask, blir det for ille kan du be legen om å få antihistaminer mot kløen. Bade i badekar kan lindre litt der og da. Pass på å klipp neglene hennes, og klorer hun mye på de så ha omså hansker på, så unngår hun å få varige arr. God bedring. )
Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Ha havregryn i badekaret og bad henne i d,d skal hjelpe på kløen har jeg lest.Men jeg har aldri hatt muligheten til å prøve d enda,ingen av ungene mine har hatt vannkopper enda! ikke 10-åringen engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå