Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Fikk den ganske raskt tilbake etter førstemann. Nå er det gått 4 mnd siden fødsel og har fortsatt ikke fått den. Ble litt bekymret og måtte ta en gr.test i går. Hehe
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Tok 8 mnd, fullammet til 4,5 mnd
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jeg fullammer enda. Derfor den lar vente på seg? HI
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Er nok mulig det er derfor du ikke har fått den enda. Nyt det sier jeg! Mensen er noe herk.. =)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Hører ikke til her nå, for jenta mi ble ett år i forrige uke. Men jeg har ikke fått tilbake mensen. Jeg nattammer, og ammer om kveld og morgen. Er dette normalt egentlig? Er jo såklart glad for å slippe den dritten.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Fikk mensen etter 9,5måned etter fødsel, og da var den mye "lettere" enn før. Luksus!
-spent- Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 8 uker etter fødsel. Fått den for fjerde gang nå, og det er 3 mnd siden fødsel. Fullammer.
nutri Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 7mnd. Fullammet til ca 5mnd, da begynte vi med kveldsgrøt i tillegg. Har hele tiden ammet, også om natten. Og det gjør jeg fremdeles, snart 8mnd nå, men på tide med avvenning. Ikke så lenge til jeg skal i jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå