2008 og 2012 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hei! Noen flere oktoberprøverer her? Jeg tar min siste p-pille 6. oktober, og da er prøvingen i gang! Spennende Vi har ingen barn fra før, så det blir mye nytt framover. Jeg har kjøpt noen bøker om graviditet da, så lærer jo en del der Gleder meg til å bli mamma en gang, samtidig som jeg syns det er skummelt. Livet blir jo litt annerledes da. Men sikkert veldig gøy også
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hei hei. Er vell egentlig november prøver, men jeg går min siste uke på p-piller nå. Skal bruke <> metoden frem til november, så kan jo hende at noe skjer i oktober også....håper nesten jeg da:) Jeg klarar nesten ikke vente. Gruer meg ikke litt en gang, det er vel det som er skremmende, men når prøvingen starter for fullt kommer vell nervene hos meg også det er nok helt naturlig, hvis man ikke har barn fra før vet man jo ikke helt hva man går til.
Mini nr 2 i mars Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Hehe...jeg VAR oktoberprøver opprinnelig, men slutta på pillene i juli, og sambo sluttet å hoppe av i svingen...så nå er jeg gravid! Dere må ha masse lykke til begge to! Det er en veldig spennende, og litt skummel, tid i vente =)
tuppa prøvd lenge Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 jeg skal mest sansynlig begynne på folat i oktober! teller det?:)hehe jeg syns bare det er en bragd i seg selv eg da:)hehe
Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 hei! er oktoberprøver jeg også, blir vel i slutten av okt. Spennende å se om det klaffer da..
lykkelig-mamma Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Er oktoberprøver jeg også Vi tar ut p-nål 1 oktober og da braker det løst! Er vår 1 også så vi er utrolig spente:) Krysser fingrene for alle dere andre også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå