Gå til innhold

Oktoberprøvere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen flere oktoberprøverer her? Jeg tar min siste p-pille 6. oktober, og da er prøvingen i gang! Spennende :) Vi har ingen barn fra før, så det blir mye nytt framover. Jeg har kjøpt noen bøker om graviditet da, så lærer jo en del der :)

Gleder meg til å bli mamma en gang, samtidig som jeg syns det er skummelt. Livet blir jo litt annerledes da. Men sikkert veldig gøy også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Er vell egentlig november prøver, men jeg går min siste uke på p-piller nå. Skal bruke <> metoden frem til november, så kan jo hende at noe skjer i oktober også....håper nesten jeg da:)

Jeg klarar nesten ikke vente. Gruer meg ikke litt en gang, det er vel det som er skremmende, men når prøvingen starter for fullt kommer vell nervene hos meg også:) det er nok helt naturlig, hvis man ikke har barn fra før vet man jo ikke helt hva man går til.

Skrevet

Hehe...jeg VAR oktoberprøver opprinnelig, men slutta på pillene i juli, og sambo sluttet å hoppe av i svingen...så nå er jeg gravid!

Dere må ha masse lykke til begge to! Det er en veldig spennende, og litt skummel, tid i vente =)

Skrevet

jeg skal mest sansynlig begynne på folat i oktober! teller det?:)hehe

jeg syns bare det er en bragd i seg selv eg da:)hehe

Skrevet

hei! er oktoberprøver jeg også, blir vel i slutten av okt. Spennende å se om det klaffer da..:)

Skrevet

Er oktoberprøver jeg også:D Vi tar ut p-nål 1 oktober og da braker det løst! Er vår 1 også så vi er utrolig spente:) Krysser fingrene for alle dere andre også!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...