Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 hadde jobb vakt for 2 uker siden og da ble snupp syk.. skulle jobbe igjen imorgen og nå er jeg syk.. de må jo tro jeg er helt tullete!! uff.. kan vel ikke miste jobben min ? er ikke noe stort tap egentlig.. men har ikke lyst til å søke nye jobb ennå..
Helnøtt med spire:) Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Få deg en sykemelding, så kan de se selv:) Og nei, du kan ikke miste jobben!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Nei, miste jobben gjør du nok ikke. Bare vær ærlig og si beklager, men ikke mye jeg får gjort med det. Det er lov å være syk. Gleder meg til vi skal begynne på skole neste høst jeg! ;-)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 ja ringte inn å sa ifra nå at jeg ikke kommer imorgen.. er så mange forskjellige som jobber dag og kveld der at beskjeder ikke kommer gjennom, så sa bare kort ifra at jeg ikke kom. og sist var jo snupp syk og jeg ikke.. men, men får ta det når jeg er på jobb neste gang var det barnev. ped eller sosionom girly? mine planer ser ut til å endre seg..
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Sosionom. Har du tenkt å ta barnevern istedet? Ikke svikt meg da! Jeg vil ikke være den eneste gamle i klassen!!! he he! :-)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 hehehe.. har jo lyst, men har loka det litt til med fagene jeg tar opp..så får ikke tatt opp alle nå i år. skulle liksom plutselig ta de opp over to år.. angrer litt, men er forsent å gjøre noe med nå, desverre.. så nå ligger planen min mer på barnev.ped. deltid..for det kommer jeg inn på med de gamle karakterene mine.. åå blir enda mer forvirra nå når vi snakker om det da!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 :-( Jeg som har vært så glad for å ha noen jeg "kjenner" som også skal starte! he he! :-) Kanskje snittet går ned til neste år! Jeg skal krysse fingre. For du skal søke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå