2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Idag ble jeg vitne til at en hund "spiste" en annen midt i gågata. En sånn drepehund som jeg kaller dem og som alle bøse folk absolutt skal ha for tiden for å vise hvor kule de er. Det var helt grusomt! satt en stakkars dame på en benk med en liten hund som satt rolig ved siden av henne. Morderhunden og dens eier, som var en stor sterk mann gikk på andre siden av gaten. Hørte bare et brøl og hunden føk over gaten med eieren hengene i båndet og glefset i seg den lille hunden. Eieren prøvde å få den til å slippe og folk rundt prøvde hjelpe og sparket i hunden, men de hadde ikke sjangs. Den stakkars dama skrek og skrek og det var forferdelig. Merket jeg ble dårlig og måtte bare komme meg vekk. Neste gang er det en unge! Jeg skal ikke la min lille gå å leie vogna gjennom byen lengre, ble skikkelig skremt. Hunden blir vel avlivet, og så skaffer han seg vel en ny. Grrr!
Maria&Casper Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Synd at hundene blir slik.. Er eierne som gjør at hundene blir slik da..
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Hmm.. trodde de måtte avlive hunder etter slik opptreden? Stakkars lille hund..og stakkars gamle dame. Uff hun må være helt knust.
Mazza** Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Fysj!!! Noe så forferdelig!! stakkars menneske...og hund selvfølgelig...
Janne-Renate Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Stakkars dame da. Skjønner godt du ble skremt,men lurer på hvordan hund det var..? Er mange som sier mye rart om mange typer hunderaser,ville derfor bare få sagt at oftest blir hundene som eierne vil. Vi har selv en rottweiler tispe her i huset med vår gutt på 3 år og vi venter neste barn i januar. Har fått mange kommentarer om at det er en hund man absolutt ikke bør ha i hus med barn. Men hunden vår har alltid vært en snill og god hund. Hun har aldri vist tegn til sinne utenom en gang det var en puddel som knurret til lillegutten her,da knurret hun mot den lille puddlen som selvfølgelig ble redd før hun elegant snudde seg mot lillegutt og dyttet han forsiktig på rompen med snuten sin så han kom på lenger avstand fra puddlen. Så vil bare si at det er ikke bestandig det bestemte typer raser eller størrelsen på hunden som har noe å si hvis hunden er hissig.
Mazza** Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Helt enig her altså...min er blanding av rottw dobbermann og ridgeback...og hun er verdens snilleste hund!! Og helt super med små og store barn!! Eneste hun ikke liker er andre hunder som kommer inn i gården hennes...for her er ho sjef!!
Maria&Casper Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Enig med dere 2 damer over her.. Er oppdragelsen som hunden får som gjør at den blir som den blir. Jeg kan nesten ikke vente til knøttet er kommet for da skal vi kjøpe oss hund. Har alltid hatt hund hjemme før, men har vært uten i 3 år nå å det er litt for lenge.. Så gleder meg til å begynne med hunde oppdragelse og trening igjen..
Janne-Renate Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Koslig å høre at dere vil få dere hund:) Tror det er bra for barn og ha et dyr i oppveksten,ser bare nå på lillekaren her hvor knyttet han er til hunden vår. Har han en dårlig dag er ti min lek med henne nok til å få frem et smil på han:) Hvordan hund vil dere ha da..?
Maria&Casper Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Har alltid hatt hund rundt meg når jeg vokste opp, så må liksom ha det nå også. Sambo er helt forelska i boxere, å jeg har virkelig fått opp øynene for dalmatinere.. Så jeg skal iaf ha en dalmatiner.. Er jo så koselig med en hund også.. Har ei veninne som har en rottis gutt, å dattra hennes holder på med hunde oppdragelse på han.. hehe, så morsomt å se på når hu går rundt å kommanderer store bikkja til å ligge å sitte, til å med tillatelse til å spise fra matskåla.. Hu er så skjønn atte..
Janne-Renate Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Sånn er det med gutten og hunden vår også, han styrer rundt henne og bestemmer så godt han kan:) Naboene i feltet her har mange ganger fått seg en god latter når han går tur med henne "alene" til lekeplassen og hjem igjen(15 meter). Går hun 2 skritt foran han da slipper han gjerne båndet og bruker halen som bånd i stedet:) Både dalmatiner og boxere er nydelige hunder da. Dere må ha lykke til når dere begynner og kikke dere rundt etter hund:)
Maria&Casper Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 hehe, alltid morsomt å se små barn som skal "gå tur" med hunden.. Jo de er nydelige, så jeg gleder meg virkelig til vi finner de rette hundene. Å det som er så bra er at vi får ha hunder her hvor vi leier. Husverten har selv to sånne der labbetuss hunder, men de er klinkokos begge to. hehe.. Morsomt å være ute samtidig som de er ute..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå