Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Et litt rart spørsmål kanskje, men er det noen som kan svare på hvordan det er med første mens etter innsetting av spiral (vanlig kobberspiral) Mer, mindre, vondt??? Litt usikker her...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Har hatt tre menser med kobberspiral etter fødsel. Den første var helt ok, ganke lite og varte kun to dager, ikke spesielt menssmerter heller. Men mens nr 2 og 3 var helt forferdelige. Blødde i 8 dager begge gangene. De første 4 dagene var styrtblødninger - bare satt på do og det rant og rant. Brukte både bind og tamponger samtidig, men holdt på å blø gjennom hvis jeg glemte å skifte hver time. Blødde tverts gjennom nattbind om natta selv om jeg våknet og skiftet på natta. I tillegg hadde jeg skikkelige mens-kramper og smerter både i magen og ryggen, skikkelig ille smerter. Orket så vidt å gå på jobb. Regner med at min mens blir så ille fremover, men hva er alternativet liksom. Håper virkelig du slipper litt billigere unna. Har flere venninner som sier de ikke merker særlig forskjell med eller uten kobberspiral. Ei sier hun blør en dag ekstra, men er ikke plaget med ekstra smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå