Gå til innhold

Jeg har gjort ett kupp!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en annonse på finn.no om en babybjørn vippestol som var til salgs. Kontaktet selger og hun ville ha 250 for den! da hun leverte den i kveld og jeg skulle betale så hadde hun ikke vekslepenger så jeg fikk den for 200! var en eldre modell,men var pent brukt. Trekket var vasket mye men det hadde ikke noe å si. Synes jeg gjorde ett godt kjøp der. Har siklet etter babybjørn vippestol lenge. Så nå er jeg veldig fornøyd med meg selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såå gøy med kupp da ! Har også kjempelyst på Baby bjørn vippestolen, men får arve en fra min svigerinne.

Ficher price et eller annet, sikkert helt ok den også, og det er jo kjekt å arve.

Jeg gjorde et kupp da jeg fant en nydelig og supermyk skinnpose på salg, nedsatt fra 1500 til 599 på Reflex. Passet perfekt oppi bagen i vogna.

Fornøyd med det kjøpet enda jeg !

Skrevet

Ja, det føles deilig når man har gjort ett kupp. Stolen var svart/hvit men det svarte var veldig blekt etter en del vasking,men det spiller ingen rolle for meg,for stolen er bra ellers.

Skrevet

Jeg hentet hjem en Baby Bjørn bæresele igår jeg!! Fikk den gratis på finn.no, og den var i knall stand, så jeg smilte godt jeg å da ;)

Skrevet

Alltid gøy med kupp:-)

...og så er det miljøvennlig å kjøpe brukt, også. Det er jeg i økende grad blitt opptatt av etter hvert som jeg merker nurket i magen.

Bortsett fra soveskinn, evt. flasker og smokker samt noen småting/klær "jeg bare MÅTTE ha", så har jeg tenkt å belage meg på å kjøpe det aller meste av utstyr og klær brukt.

Jeg har kjøpt en fantastisk fin Bugaboo Frog i fargen aubergine med masse ekstrautstyr på ebay for knappe 4000 kroner inkl.frakt. Resten av utstyret kommer nok mest sannsynlig fra finn.no. Jeg har litt tid på meg, så jeg kan til og med passe på å handle lokalt.

Jeg er ikke helt "nazi", men jeg finner stor glede i å finne "de gode kjøpene". Barnetøy er feks. ofte nesten ikke brukt, og til en brøkdel av prisen. Jeg koser meg når jeg finner et par bukser som normalt koster 199, ser like fine ut, og jeg kan betale 20 kroner for dem.

Skrevet

Så flott! Jeg har også en Babybjørn vippestol. Er en av få vippestoler som babyen selv klarer å vippe opp og ned - veldig fornøyd med den. Deilig å sitte i også tror jeg, og lett å ta med seg fordi den veier så lite og blir helt flat. :-) Vi har brukt den til to barn og snart til tredjemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...