Gå til innhold

Noen som har vært på Lanzarote?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bestille tur til Blue Village Playa Flamingo på Playa Blanca, men aner ikke hvordan det er der.

Er takknemlig for andres erfaringer og tips! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og vi var fornøyd.

Pluss: Fine leiligheter( vi hadde litt dyrere, og unna bassengområdet)

Fint og rent bassengområde

Frodig og fint, blomster og palmer etc

Føltes veldig trygt å være der, ingen biltrafikk og nydelig

strandpromenade.

Ungene elsket bamseshowet

Negativt: Noen av de vi snakket med var plaget av kloakklukt. Vet ikke om det er et permanent problem. Tviler på Star Tour vil innrømme det.

Enkelte steder av stranda var stenete, etter en storm. Ikke ryddet opp når vi var der. Men fin strand ellers og god plass.

Skrevet

Tusen takk for kjempeflott svar.

Nå ble jeg sikker! Vi reiser!!!

Det står på internett om det uværet som ødela stranden, men de sier at det skal være ryddet til vinteren.

Så får vi håpe at vi slipper kloakklukta.

PS! Tenkte å bestille premium med begrenset havutsikt og markterrasse. Var det det dere hadde?

Skrevet

Jeg var der for 3 år siden, og da merket vi ikke noe kloakklukt. Men om du har barn med bør du kanskje be om markterrasse (når du bestiller), ellers må du bære vogner og sånn opp to trapper hver gang du skal ut/inn. Vi bodde nær resepsjonen, hvilket er veldig greit.

Skrevet

Jepp, hadde premium med begrenset havutsikt og markterasse. Faktisk 13 c, veldig rolig og fint der. Andre rekke over strandpromenaden.

Og husk å gå på den asiatiske resturanten som ligger på taket (strandpromenaden). Nydelig mat og lekeområde med hoppeslott til barna.

God tur, kos dere masse!!

Skrevet

Vi hadde traper opp til markterassen. Ikke problem, og deilig å slippe innsyn. Vi hadde med unger på 10 mnd og 3 år.

Skrevet

Anbefaller å leie bil så dere får sett hele øya. Blir litt boring bare være der turistfellene er. Masse flott natur og flotte mennesker.

Skrevet

Tusen tusen takk for alle svarene.

Gleder meg allerede! Jeg har vært masse på Gran Canaria før, men aldri på de andre øyene.

Digger asiatisk mat, så det må jo prøves!

Skrevet

ja vi var der i slutten av mars. Holdt på å blåse vekk, ellers okey. Men ikke et sted jeg drar tilbake til. Da er tenerife bedre og gran ganaria.

Skrevet

He he...holdt på å blåse vekk på Gran Canaria en gang jeg. Tror det er ganske tilfeldig hvilket vær man får. Men jeg er 100% sikker på at det er varmere der enn i Østerdalen i desember :)

Skrevet

Var de 2 første ukene i mars, kun en behagelig bris:) Men Lanzarote er jo kjent for litt vind, noe jeg syns er deilig når man reiser med barn.

Skrevet

Nydelig familiehotell, med verdens deiligste strand inne i en slags molo (om du forstår). Dvs veldig barnevennlig. Rent og fint var der også, og store lyse leiligheter. Området er stort, men likevel ganske åpent.

Jeg kan anbefale dette hotellet på det sterkeste, og reiser gjerne tilbake. Om dere leier bil er det også noen morsomme attraksjoner i området, som en morsom papegøyepark og en underjordisk grotte med små krebser.

Skrevet

OJ OJ...Tusen takk!!!

Skal løpe inn og se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...