*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Trenger navnetips til min lille gutt. Er jo så vanskelig... Storesøster heter Marielle... Noen som har ideer..?
Skravlemamman Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Feliks, Mikkel, Frikk, Verner, Jonatan, Herman, Morten.......
Bella Swan Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Lucas, Elias, Endre, Henry, Madts, Filip, Eivind, Edvin.
Gjest supersnupp Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Synes det er veldig fint med samme forbokstav på barna jeg da: Martin Martinus markus Mads Marius Malvin
Gjest Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 hadde jeg fått en gutt nå så skulle han ha hett, Emil, Fillip, Elias eller Jesper
adelia*termin 18/10* Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 He he Caspian er et navn.. Er ikke lenge siden jeg hørte det for første gang.. Syntes da det var grusomt.. Men jeg har blitt vant med det.. Syntes det er litt stilig jeg da
Monajenten Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Gratulerer med lillegutt:) - Marielle og Mathias - Marielle og Alexander - Marielle og Andreas - Marielle og Joakim - Marielle og Kristoffer - Marielle og Johannes - Marielle og Leander - Marielle og Mikal - Marielle og Simen - Marielle og Nathaniel Si i fra hva dere velger da:)
Gjest supersnupp Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Ellers: Filip,Fabian,Felix,Leander,Jonas, Imre,Emre, Christian, Anders,Andreas,Jesper, Leo,
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2007 Jøss:) Takk for mange, raske svar:) Tenker også litt på navn med samme forbokstav... Martin og Mathias er jo fine navn...syns jeg... Noen som har hørt navnet Otelius??
Skravlemamman Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Likte ikke Otelius, men Martin liker jeg:-)
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 5. september 2007 #24 Skrevet 5. september 2007 Jonathan hadde passet fint med Marielle:)). Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå