MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 jeg har nemlig masse spørsmål:) 1. Er det lang ventetid? Evt ca hvor lang? 2. I hvilke uke er det best å gå der? 3. Hvor mye koster det? 4. Hva får man med seg hjem (bilder/cd?) 5. Hvor ligger det hen? Hmm... lurer sikkert på noe mer, men kommer ikke på det:) Vil ha en ekstra UL for å få bekreftet at det er jente før vi maler rommet rosa, så da skal vi koste på oss 3d:)
Amanda- Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 en venninne av meg fikk 3d. jeg var 2 dager før henne på kk på ul. jeg fikk beskjed om at de ikke hadde det. 2 dager senere var en venninne av meg. hun fikk.. dette var på kk i bergen.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 vet at de har på kk, men at det er få som får det... Ei jeg kjenner hadde 3d-UL der i 2005. Tenkte på majorstuaklinikken jeg
snart mamma t 2:-) Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 heisann du missUlv... 1.jeg har vært der...jeg ringte 2 dager før og fekk time raskt...det er ikke lang ventetid nei... 2.det er vel i uke fra 17-19..da er fosteret så lite du ser hele:-) 3.det koster 1200 som du må ha med deg i cash... 4.en får med seg en cd med babyen i "live"...det er ca 4-5 snutter, fekk med meg 12-13 bilder inne på cden og 4 bilder på fotobilde..dei var ganske små. 5.det ligger midt i bergen...bruk katalogen eller gps:-) men det var verdt det for vår skyld selv om andre ikke er fornøyd..hun som var der snakket ikke skikkelig norsk så det var minuset men ellers veldig artig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå