Gå til innhold

Til dere som har TopCom babycall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere veldig fornøyd med denne?

Tar den inn mye bakgrunnsstøy?

Vi har en 4 år gammel Super Nova. Den mister dekningen hele tiden. Har dårlig batterikapasitet, og tar inn mye bakgrunnsstøy.

Trenger sårt en ny!! Hun sover ute hver dag, og er lut lei av å springe fram og tilbake hele dagen pga at den lager lyd.

Kjempetakknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke brukt den så veldig mye, men de gangene jeg bruker den blir jeg nesten nervös for at den ikke virker, for jeg hörer ingenting;-). Så da må jeg gå inn for å dobbeltsjekke av og til. Så, nei, ikke mye stöy på min i hvertfall.

Skrevet

TopCom er best i test på TV2 hjelper deg og kostet 300-400,- på Clas Ohlson. Kjempebra babycall!!

Skrevet

hehe, jeg har det motsatt jeg da. hadde top com, var ikke fornøyd, og kjøpte super nova. nå er jeg fornøyd :o)

Skrevet

Vi har topcom, har ikke prøvd noe annet heller, men er kjempefornøyd. Anbefaler den!

Skrevet

Min funker kjempebra.. Innmari lite støy..

Kan virkelig anbefales..

Skrevet

Jeg har testvinneren, men har veldig dårlig erfaring...

Den slo ikke inn, og gutten min lå ute å gråt uten at den funket. Jeg hadde akkurat vært ute til han, og så til han igjen 10min senere, og da ill skreik han... :(

Har tenkt å kjøpe den til phillips eller supernova jeg!

Skrevet

Jeg har TopCom og er super fornøyd. Jobber i barnehage og der hadde vi SuperNorva og den var vi ikke førnøyd med. Tok inn mye støy den ikke skulle...

Skrevet

Har top com, syns den virker kjempebra. Hadde phillips før, og syns jeg fikk inn mye støy på den og også mye lyder fra andre baby caller i nabolaget. Det har jeg ikke opplevd med top com.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...