Gå til innhold

November: Når våkner deres små?


2barns mor

Anbefalte innlegg

Her starter dagen kl. 6, uansett om han legger seg kl. 19 eller 21. Han er stuptrøtt kl. 19, så da trenger han å legge seg. Har prøvd å holde han våken litt lenger for å se om han sover lenger om morgenen, men neida....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det her også, våkner til samme tid uansett når vi legger ham.Legger seg stort sett rundt 19.30 og våkner rundt 6. Vi står aldri opp før 7 da, det er tidlig nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 07 og 08. Hender faktisk hun sover lenger også, men da har jeg en mistanke om at hun har vært våken en tur tidlig og sovnet igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina våkner rundt 5-6.

Da henter vi henne inn til oss, og hun få pupp, kan da sove til ca kl 7, kanskje 7.30.

Men i det siste har det blitt bare tidligere og tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når storesøster våkner! ;)

Hun har nå engang bestemt det siden hun ble født, og de er utrolig samkjørte ang søvn. Tror de har telepatiske evner he,he

Morgenen starter som regel 7.30-8. Uansett om de legger seg 19 eller 22, ja... Men jo senere de la seg på kvelden jo før er de trøtte og klare for dagluren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det alt mellom halv seks og halv sju, men aldri senere enn halv sju! Har også prøvd å legge senere, men var ingen forskjell. Skal jo egentlig være fornøyd. Sover jo i ett strekk fra kl sju da:) Er vel bare vi som må legge oss tidligere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv ni / ni tiden. Men i dag fikk han en flaske melk fordi han våknet tidlig (kl. 7), og da sov han videre til kvart på tolv! Men han hadde ikke sovet noe på dagen i går, så sikkert noe med det å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må nok si meg enig med mamma`n te Vetle: kanskje på tide å komme seg i seng litt tidligere selv.... jeg er ett nattmenneske, kommer meg sjelden i seng før i 1-2 tiden, å nå har minstemann fått det for seg at det er helt ok å våkne midt på natta å holde det gående i ett par timer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her starter dagen rundt 0730-0830... Men hun er våken i 0500 tiden for å få litt drikke, og da sover hun litt til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom seks og halv åtte, vanligvis litt etter seks, men ho kan ligge i senga og pludre og leike og klatre på oss i opptil to timer, det er ganske deilig. Vi må bare passe på at ho ikke detter ut av senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldig, min kan sove til 9. Dvs han er våken før og leker i senga si og prater og klager litt, men det blir som oftest stille igjen fort. Rundt 9 derimot er det opp ja. Noen ganger er det så klart opp kl 8 eller før, men det er sjeldent.

 

Han legger seg vanligvis mellom 19 og 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...