Gå til innhold

November: Når våkner deres små?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Når storesøster våkner! ;)

Hun har nå engang bestemt det siden hun ble født, og de er utrolig samkjørte ang søvn. Tror de har telepatiske evner he,he

Morgenen starter som regel 7.30-8. Uansett om de legger seg 19 eller 22, ja... Men jo senere de la seg på kvelden jo før er de trøtte og klare for dagluren!

Her er det alt mellom halv seks og halv sju, men aldri senere enn halv sju! Har også prøvd å legge senere, men var ingen forskjell. Skal jo egentlig være fornøyd. Sover jo i ett strekk fra kl sju da:) Er vel bare vi som må legge oss tidligere:)

Ja, må nok si meg enig med mamma`n te Vetle: kanskje på tide å komme seg i seng litt tidligere selv.... jeg er ett nattmenneske, kommer meg sjelden i seng før i 1-2 tiden, å nå har minstemann fått det for seg at det er helt ok å våkne midt på natta å holde det gående i ett par timer....

Jeg er heldig, min kan sove til 9. Dvs han er våken før og leker i senga si og prater og klager litt, men det blir som oftest stille igjen fort. Rundt 9 derimot er det opp ja. Noen ganger er det så klart opp kl 8 eller før, men det er sjeldent.

Han legger seg vanligvis mellom 19 og 21.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...