Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 en samværspappa som bor i oslo, ikke trondheim. Han bodde i trondheim fordi han har studert der og da kan man jo selv tenke seg til yrke? Han er selvstendig næringsdrivende og bor i oslo, pappa til 3 jenter som han har jevnlig, men ellers har han mye fritid. Barnemødrene blir kallt barnemor A og barnemor B. Det tror jeg!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 hehe.. hadde du tatt alt litt motsatt så hadde det stemt vennen:-)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Selv om yppert skriver på bokmål... Så ser jeg til tider at dialekten kommer for.... Slike ting som ikke sies på østlandet men som er typisk trønder.... Så tror nok den bor i Trondheim, eller rettere sagt Trøndelag...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Okei. Du er en samværsmamma som kommer fra oslo, men bor i trondheim.? Også er det barnefar A og barnefar B? Bedre nå, kjære?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Ikke helt vennen:-9 Jeg har fremdeles 4 gutter, med samme mor, men de bor hos meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå