Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 IKM var egentlig igår, men siden tante kom 6 dager forsent i august vet jeg ikke hva jeg skal tro, blir vel nød til å vente de 6 dagene da? Vet ikke helt hva som var grunnen til forsinkelsen, men jeg tror at det hadde noe å gjøre med klima forandring siden vi var i ett varmt land på ferie.
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jepp!! Jeg har IKM 11 sept, så jeg skal teste 12!
venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 jeg har IKM sånn ca til tirsdag onsdag i neste uke så jeg skal teste onsdag eller torsdag. har egentlig lyst til å teste i morra men.....
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Hei.. Har IKM på tirsdag så blir testing hvertfall da.. klarer sikkert ikke å vente så lenge, så tester sikkert søndag og mandag også.. Vet det er dumt men sånn er det bare... Mensen kan jo la vente på seg hvis du er stressa av en eller annen grunn.. eller ønsker veeeldig å være gravid.. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en test i dag...hadde ikke klart å la være..
Kitty 30 Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Har IKM 13.september. Er så spent! Synes det er vanskelig å vente på å teste. Har dere noen symptomer? Blir smågal av å gå å kjenne på kroppen og telle dager ned mot torsdag. Kommer til å teste fredag morgen hvis jeg klarer å vente, for da får jeg kanskje et svar på om det blir litt festing i helgen eller ikke...
snartmammatil2! Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 litt ny her jeg.. Hva betyr EL og IKM? Er det eggløsningsdag og forventet mensdag??
Gjest Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Det blir spennede, vi var litt mange så kult
Monica *rosa og blå* Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Ja, jeg skal også... jeg holder på å bli gal av å vente!! Hvilke tegn kan vi kjenne så tidlig da? Kjenner jo tendenser til samme ekstrem-sulten-kvalm-følelse av å til, pluss slike "strekkninger" fra livmora, men tror egentlig det er tilfeldig og at jeg bare er hypokonder! Går jo og kjenner på kroppen hele tida! Blir helt tullin jo!
callmebecka Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 IKM 11-12 september en gang. Positiv EL test forrige mandag kveld, men hvem vet når egget slapp, eller når det festet seg hvis jeg er så heldig. Frustrerende med alle disse usikkerhetsmomentene...! Har færre "symptomer" nå enn ved forrige forsøk, og da var jeg jo ikke gravid, så har helt gitt opp at det kan være en pekepinn. Forrige svangerskap testet jeg positivt 4 dager før IKM, så det blir vel en test på lørdag, hvis jeg klarer å vente så lenge... Lykke til alle sammen!
Mammamia77 Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Har IKM mot neste helg. Er usikker når jeg har EL, men dersom jeg skal følge syklusen fra forrgie måned har jeg IKM 14. sept. Kjenner absolutt ingen ting, så venter vel med å teste meg før etter neste helg (dersom jeg ikke får mensen da...)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 jeg har IKM neste lør.... er så fryktelig laaaang denne "død" tida mellom el og IKM.. hehe... tester nok ikke før jeg evt er noen dager over for syklusen min er bittelitt ustabil.. før jeg var til utskrapning i uke11 i april 06 hadde jeg punktelig syklus på 28 dager, nå ligger den mellom 26-31 dager...
Kitty 30 Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Ja denne ventetiden er fryktelig lang! Har noen dager nå blitt fryktelig sulten til lunsj/middag, så mye at jeg blir kvalm og får vann i munnen. I går kveld begynte jeg å få "støt" i halebenet, og det har jeg fortsatt. Tolker jo dette som symptomer på graviditet selvfølgelig... Men samtidig er det så skummelt å få for sterke forhåpninger.... Blir helt sprø! Gleder meg til en avslappende helg på hytta :¤)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå