frøkenfryd:) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 er det håp her. de siste kiloene sitter bom fast. slutter snart å amme tenker jeg:)
Expat Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Ja! Jeg har vel mistet omtrent 7 med Matos de Locos... (en gruppering her inne)
2barns mor Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 5 kilo opp på 1.5 måned - UTEN forandring i kosthold etc. Kun pga. ammeslutt.....
susemor-3 små Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 NEI, har lagt på meg noen, hehe. Har sikkert en sammenheng med at storesøster har fått bhg nærmere der vi bor, så jeg slipper 1-2 times ekstra gåtur hver dag...
Reflexia Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 slutta helt og amme for en mnd tid siden...raser ned i vekt...gått ned 4 kg hittil.....
Skravlemamman Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Begynte faktisk ikke å gå ned før jeg sluttet å amme....., så her er det håp:-)
EnJente_m_EnJente Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Jeg gikk ikke ned før jeg sluttet med amming/pumping ! Gikk ned 11 kg på,1,5 mnd etter endt amming. Min kropp lagret på fettet slik at melken skulle være bra eller noe. Iallefall ga den ikke slipp på fettet før etter melkeproduksjonen. Noen er sånn bare
*Rutletutt* Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Jeg gikk mest ned da jeg sluttet å amme - før det satt de bom fast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå