Gå til innhold

Siden vi snakker om jordmødrene: Tror dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. at dere hadde oppført dere annerledes dersom dere ble filmet av en tv-kanal??

Jeg tror kanskje jeg hadde tenkt litt over det.. men det er vanskelig å si ;-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ligger du å føder, er kameraet det siste du tenker på etter en stund

Skrevet

tenkte på det samme når jeg så på serien, men jeg tror ærlig talt ikke jeg hadde brydd meg katta om så kongen hadde kommet inn på slutten jeg hehe

Det var vaktskifte og mange jordmødre inne hos meg under pressriene men jeg enset dem nesten ikke i det hele tatt :-)

Skrevet

Ikke på slutten! Da hadde jeg så vondt at jeg virkelig gav blanke faen i alt som skjedde rundt meg! Kunne liggi og sprika midt på Karl Johan tror jeg, bare denna ungen hadde kommet ut... ;)

Skrevet

nop, hadde ikke klart å ta meg sammen om så paven og kongen hadde vært der hehe..

Skrevet

jeg tenkte faktisk på det da jeg lå der! Det var INNMARI godt at det kun var meg, mannen og jordmor der inne! :o)

men etterpå, da jeg kom til meg selv, så løp jeg til speilet og ordna meg på håret så pappaen kunne ta et pent "nybakt mamma" bilde! :o)

fikk fjerna sminken som var rennt, og retta litt på "pulesveisen" jeg hadde i bakhodet:o)

mitt første babybilde ser ikke så verst ut:o) Snakk om å være forfengelig!! :o)

Skrevet

Nope, jeg var så dødelig konsentrert at jeg hadde ikke klart å ense noe annet enn riene hehe :) ingen fikk snakke inne på rommet mitt engang når riene satt i gang fordi det tok vekk fra konsentrasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...