Lillegutt og jeg Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hei! Har noen gode forslag til kafeer med god plass i Oslo sentrum/innenfor ring 2? Jeg er ganske fersk med barnevogn, og har til nå stort sett bare vært på kafe hvor vi har sittet ute:) Men nå blir det jo kaldere etterhvert... og kanskje hyggelig innendørs! Blir glad for forslag!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Onkel Donald er det plass til barnevogner, men det er en trapp opp. Kjøkken og bar ved youngstorget er det barnevognparkering rett innenfor døra, men det er greit å ta med bagen:) Chocolat under sas-hotellet skal visst være bra. Bugges i Markveien Helios i Hausmannsgate Mange bra steder, bare å prøve seg frem:) Endel av de stedene jeg har nevnt nå har stellerom også
mamman til to gutter Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/4994 Har selv prøvd Mecca det står om der en gang og var fornøyd med både mat og service da:-)
jamy Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Mecca på grunerløkka der er det ålreit. Vogn må stå ute men bag kan tas med. Fine store softasitteplasser inne. kan ha bagen der.
Lillegutt og jeg Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 Takk:) Og ja, skal nok prøve oss frem - men alltid kjekt med gode tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå