Gå til innhold

Loppelill, mersa, tone...


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er flere som mener det. Var fryktelig kvalm med nr 1. Lå 1 mnd på sykehus og var nede i 40 kg. Så har det blitt bedre og bedre for hver gang. Så det er de som mener at jeg bare skal fortsette og se hvor mange jeg må få før jeg ikke er kvalm i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke kvalm nå med nr 1... betyr det at jeg kanskje er omvendt av deg og blir kvalmere og kvalmere etter hvert? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt og ha tid til å sitte her igjen... Har savnet denne siden her eg rett og slett...

Nummer 5 går nok heilt fint..

Ein ting er sikkert... Hadde eg vist hvor lang tid det kunne ta og få et barn så hadde eg begynt lenge før..

Det og ha Mari er fantastisk men jammen er det trist om ho skal vokse opp aleine også...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert. Men blir du kvalm så gi et pip for det kan jeg litt om... Var faktisk værst for pappaen. Han kunne jo ikke gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er ikkje sikkert det... Trur nok eg sikkert skulle blitt gravid for det har kroppen bevist at den blir gang på gang... Men så er det frykten for at det skal gå gale da... Det henger i bakhodet på oss begge to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner at du tenker på det, Tone... VI var heldig og spira satt på andre pp. Jeg trodde liksom derfor kanskje at det skulle gå veldig fort nå også... vi er ikke akkurat så forsiktig, men men. Jeg tror det viktigste er å ikke tenke så mye på det, men når man ser sånne ting på tv så går man jo helt i frø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag og tusen takk for hilsen på fjesboken også...Prøvde lage album fra Mari sin bursdag men har ikkje bilder på maskinen her så da må det vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livets start er undefundig og et mirakel har eg kommet fram til.. Vi kan ønske og lengte alt vi kan men ikkje bestemme når det skjer..

Vi har vært gravid en gang etter Mari kom alt.. Rundt dåpen hennes ..

Hvem blir ikkje sjuk etter en baby etter og ha sett noe slikt.. Modige dei som lar noen filme i en slik stund også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte gå for å navne klær jeg! Er jo så sinnsykt mye som skal ha navn på!

 

Vi var og heldige å bli fort gravid sist gang, har hele tiden trodd det skulle gå fort nå også, menmen ting skjer når det skjer...

 

Tone og Mari, tror ingen kan fatte hvordan det er før man har vært igjennom så mye som dere har vært igjennom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...