Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hadde det med begge mine. Eller det vil si, hadde mannlig jordmor under åpningsfasen første gang, men en kvinnelig overtok. Andre fødselen hadde jeg bare jordfar. Synes det var helt topp med en mann, syntes jeg hadde mer grunn til å kjefte på han, for han hadde jo aldri født, så han kunne umulig sette seg inn i min smerte, hehe. Og nei, sånn som hun ene i jordmorserien var ikke jeg under fødselen. Ble nok litt mer lyd og kjeft hos meg. Trua jordfaren med at han måtte klippe de siste cm når åpningen stoppa på 8 cm. Kan jo ikke klippe opp livmora di! sa han. Du kan hvis du vil!!! Hehe, fikk høre det etterpå ja....
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hadde ikke jordfar, men overlegen på avd. Pga. setefødel som han hadde forløst mange av. Han var veldig flink.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Hadde ikke mannlig jordmor, men den mannlige legen som kom for å sy så ikke ut til å være mer enn 20 år gammel - og hadde hestehale. Kjempesøt var han, utrolig rolig og behagelig vesen.
ejiec++ Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 hadde en mannlig jordmor da jeg fødte nummer en. Han var nesten ferdig på vakt når vi kom så han var ikke der så lenge. Han var afrikansk og kjempekoselig - skravla fælt med min afrikanske samboer :-)
Nit@™ Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Hadde med mannlig gyn. student. Han fikk kjeft så det holdt. Til slutt ba jeg han holde de "helvetes fingrene sine" for seg selv ;o) 4 mnd etter måtte jeg inn til konisering, og hvem møtte meg da.. JODA, samme gyn. UPS... ;o) Han husket meg også, for det var første fødselen han var med på!
LizzyG Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Jeg hadde ikke manlig jordmor men gynekologen som fikk snuppa ut var en mann;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå