IBO<3 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Lurer på om jeg skal på en skikkelig bærtur lørdagen.. Turen starter vel i syv tiden..
IBO<3 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. september 2007 Særiøst?? Er det ingen her inne som vil bli med meg?? *what*
rødblåoggrønn Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Pleier du å invitere villt fremmede folk på bærtur..?? Sikker på at du ikke allerde har forvillet deg litt på bærtur allerede..? Eller kanskje det ble noen interesante sopp istedet??
IBO<3 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Nei, har det ikke som vane å invitere fremmede folk på bærtur. Men akkurat på lørdagen har jeg ingen venner, så derfor:) Nå nei, ingen bærtur enda..Sopp? trodde det var nokk sopp her inne jeg
Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Skaff deg flere venner da... Så kan dere plukke sopp og bær som bare det!
IBO<3 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 Nei, har nokk av venner. Bare ikke på lørdag. Skal ikke plukke værken sopp eller bær, men skal bare på en bærtur! Er vel ingen regel at man må plukke bær for å dra på bærtur?
Gjest Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Jasså? og hva skal du på bærtur? hvilke baktanker har du?
IBO<3 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2007 Planen er å sette meg ned i en av de bærbuskene jeg har i hagen, gå noen runder rundt de..Så sette meg ned.Reise meg opp. Sette meg ned.Reise meg opp.Sette meg ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå