Dronningen! Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 ....jeg er bare nødt til å stryke bunadskjorta mi:o/
Dronningen! Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 ÅHHHH jeg hater å stryke... Lurer på om jeg skal ringe til ett eller annet skjortefirma og be de om å lage strykefrie bunadskjorter? Vil det være et marked for det tror du?
IBO<3 Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Hva har man venner og familie til? Jo, for å gjøre ting en selv ikke orker.. Hm, ang dette skjortefirmaet ditt så er jeg veldi usikker. Det finnes så mange høner som liker å plukke kornet sitt selv.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Du vet at det faktisk finnes strykefrie bunadsskjorter?
Dronningen! Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 Men det er vel strengt tatt ikke bra å stryke i mørket. Det har i hvertfall jeg hørt!
Dronningen! Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 Den går jeg ikke på anonym... Du får ikke strykefrie bunadskjorter med hardangersaum og kniplinger! Tror du blander litt med de skjortene fra Dressman
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Det kommer nok ann på hva slags bunad man har, men min mor har strykefri bunadsskjorte. Jeg tuller ikke.
IBO<3 Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Det kan jeg desverre ikke svare deg på, da jeg selv ikke stryker
Dronningen! Skrevet 5. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2007 Og hvordan bunad er det? Stort sett alle bunadskjorter som tilhører norske bunader er i lin eller bomull....... og det skrukker"
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Det er jo selvfølgelig ikke orginalskjorta som hører til bunaden, det var vel innlysende? Men det finnes bunadsskjorter (ikke orginale) som er strykefrie. Hun har forøvrig Lundebydrakta.
Dronningen! Skrevet 5. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2007 Det var egentlig ikke så veldig innlysende, kunne jo hende hun hadde kjøpt den i Kina hvor damene i tv 2 kjøpte sin..... For meg vil det aldri være riktig å bruke noe annet enn orginalt til stakken min... Men Lundebydrakta er din den:o)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Jeg vil gjerne klå litt på stussen............
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 Innlysende i den grad at de fleste bunandene er mye eldre enn "strykefri-skjorte-oppskriften"... Skjorta som min mor har er helt lik orginalen, men da med et annet stoff.
Dronningen! Skrevet 5. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 5. september 2007 NÅ??? Jeg er opptatt med strykingen, men kanskje en annen dag? Har litt vondt i hodet også faktisk... Hvordan går det med kroppen?
Gjest Skrevet 5. september 2007 #16 Skrevet 5. september 2007 Kroppen har det veldig bra! Er ganske fornøyd med seg selv om dagen egentlig, ting er til og med proposjonert ;o) Spar ræva til en annen gang du! Vi kan riste på dem i stedet!
Dronningen! Skrevet 5. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 5. september 2007 Så fint. Har du begynt å jobbe igjen også? Lunsj på senteret en dag kanskje? Ræva spares til hyggeligere ting - romperisting var et godt forslag:o) PS:Bunadskjorta er nå strøket en gang, kun 4 ganger igjen:o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå