Gå til innhold

Fotograf i barnehagen - pynte/ikke pynte? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer fotograf i barnehagen i morgen, og jeg aner ikke hva jeg skal ta på snuppis. Hun går alltid i bukse og body, eier knapt et skjørt, men så kom jeg på at jeg har et nydelig sett liggende som jeg kjøpte i Paris. Det er kjole, strikkejakke og strømpebukse. Det er jo absolutt ikke slikt hun vanligvis går i, men kjolen er ikke superpyntet heller, mer bonderomantisk, grønn, blomstrete babycord og orange jakke/strømper (høres sikkert grusomt ut, men er fint altså). Har totalt beslutningsvegring ;) Hjelp?! Må legge til at hun absolutt ikke er ei guttejente, så det blir ikke "feil" med kjole sånn sett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så KLART du tar på henne dette settet :) Hørtes jo nydelig ut ! Du skal se de andre barna ser "litt" bedre ut enn til vanlig imorgen, de fleste har det i natur å pynte barna litt før bilder tror jeg :) Så gøy !

Skrevet

Tror det er litt forskjellig hvor "pyntet" barna er på barnehagebildene, men tror nok de fleste tar på noe annet enn ullbody og de utslitte joggebuksene ;-D Jeg ville hatt på henne det du nevnte, hørtes kjempefint ut. Her hadde mini på seg en hvit body med Ole brum- strikkevest over, og en finbukse :)

Skrevet

Jeg har aldri pyntet Tobias så veldig når de har tatt bilde i bhg. Tatt på han "vanlige" klær som dongeri med en grei genser til eller en fin joggedress. Ser at noen av barna har vært mer pyntet - greit begge deler egentlig - men jeg personlig syns det blir litt rart å pynte opp ungene for et bhg-bilde;o)

Skrevet

jeg bruker samme klær hjemme som i bhg, har ikke noe som er mer pynta i skuffen.. om det er selskap i nær fremtid kjøper jeg inn til annledningen..så hun ville værken vært ekstra eller lite pyntet..

hehe.. noen som forsto dette da.. hehe..

Skrevet

Jeg har aldri pyntet barna mine når det har blitt tatt bilder i barnehagen. Men dem har hatt på seg vanlige klær. Eldste jenta er ei typisk kjole/skjørt jente, så hu har hatt på seg skjørt. Men ikke av de fineste hun har.. Ta på kjolen du.. Hun kommer til å bli så fin så...:)

Skrevet

Jepp ! Vi skal og ha fotograf i bhg imorgen og jeg pynter litt :0) Synes godt du kan ha kjole på henne jeg :0) Jeg har en oen genser med krage t skjorte under på mine gutter da :0)

Skrevet

Jeg ville ha tatt på snuppa mi hverdagsklær, men pene klær. Ikke sånn superpyntet, men olaskjørt og en søt cardigan kanskje. Synes det settet du snakket om hørtes fint ut jeg :) Blondekjole og lakksko hadde vært litt drøyt hehe

Skrevet

i dag er det fotograf i bhg til dattera mi, gjett hva hun skal ha på seg...

...kaptein sabeltann jakke og sabeltann hatt...

hun har valgt antrekk selv, er snart 3 år.

Skrevet

Barnehagebilde er liksom barnehagebilde for meg, og i barnehagen har de "vanlige" klær så jeg velger det. Skjørt over strømpebukse f.eks kan være greit men ikke penkjole om du skjønner. Sønnen min hadde olabukse og genser i fjor. Synes settet ditt høres bra ut jeg. En hvit penkjole ville vært litt rart i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...