Gå til innhold

Maxi cosi på fly? plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det plass til Maxi Cosi inne i flyet? Passer det i et flysete, eller får man plass til det i hyllen til håndbagasje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk ikke lov til å ha den med på fly.. Fløy med Norwegian.. men hvis du får lov.. så må du jo betale for et ekstra sete hvis du skal ha det i et flysete.. men når du flyr opp og ned.. så skal ungen festes til deg med et sånn ekstra belte.. tror det er plass i hylla! Men.. jeg fikk som sagt ikke lov.. ;/

Skrevet

har hatt med maxi-cosi både på sas og norwegian, men det har ikke alltid vært ledig sete til den og da må du ha ungen på fanget. dessuten kommer det helt an på de som sitter i innsjekkinga..og jeg har flydd mye innlands med baby så jeg har møtt på endel av dem..

Skrevet

Jeg har hatt med maxi-cosi bilstolen både på sas og norwegian. Spurte om det var ledig plass da jeg sjekket inn, og det var det, så da fikk jeg lov å ta det med. Måtte ikke betale.

På Norwegian-flyet var det akkurat plass til stolen i flysetet, på sas-flyet var det litt trangere, måtte ha oppe armlenet mellom setene (og det er vel egentlig ikke lov ved landing og letting?). Men gikk bra begge gangene. Bilstolen fikk forresten ikke plass i hattehyllen på Norwegian-flyet (prøvde ikke på sas).

Hør om du får lov å ta med bilstolen når du sjekker inn. Hvis det er veldig viktig å ha med bilstolen går det selvfølgelig an å bestille et ekstra sete. Husk at du likevel må holde babyen i fanget ved letting og landing.

Skrevet

Babyen KAN ligge i setet unfer letting og landing dersom det er fastet skikkelig til flysetet. Jeg har gjort det flere ganger, ingen problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...