ツWonderfull Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 fordi noen barn er mer kosete enn andre? Ikke hørt om noen forskning innen dette akkurat..
EnJente_m_EnJente Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 har nok mye med hva foreldrene legger til de og som wonderFull sier, hva de liker. Om de er kosete eller ei. Akkurat som noen tar smokken og ikke. Min datter ELSKER koseteppet sitt, og får noia om hun ikke får det. Jeg har prøvd meg på en bamse til henne, som hun fikk ved fødsel, men neida KOSEteppet over alt ! Og jeg tror det er fordi det har hun hatt alltid, mens kosebamsen var ikke alltid der. Den lå i senga, mens koseteppet alltid var med. Er dette myyyyke (merk SYKT myke) fleecepleddet fra Princess !
Butterfly_Flip Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Ikke vet jeg. Lillegutt har aldri tatt smokk. Men han er etterhvert blitt veldig glad i siraffen sin. En hånddukke bamse. Sutrer helt til han får den, og når han har fått den, borrer han hode inni den og roer seg-sovner...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 min er kjempekosete men har ikke noe sånt som han er glad i. får det ikke til og stemme.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Aner ikke. Min eldste var aldri noen kosete som baby og knyttet seg aldri til noen bamse heller. Mellomste var derimot veldig kosete som baby og han knyttet seg veldig til en bamse da han var litt over 1 år, den måtte være med over alt. Nå er han 3 år og er ikke knyttet til den lenger. Vi gjorde ikke noe forskjellig med dem ang dette, begge hadde bamser, men bare en av dem knyttet seg til en av dem.
imsdal med julesmak Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Aner ikke, lillegutt her knyttet seg aldri til noe før han begynte i barnehagen, da insisterte jeg på at han skulle ha med en hånddukke rev (som han har hatt som kos hos farmora) og ett teppe fra senga, og nå er det det første han henter i hylla si i barnehagen hver dag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå