Zorar Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hei, Jeg og min mann prøver å bli gravide. Vi er nettopp ferdig med første PP. Den siste uken har jeg hatt en del mens murringer, følt meg slapp og trøtt. I dag er dagen for IKM. Har vanligvis pleid å få mens natt til dagen jeg skal ha den. Men jeg har så langt ikke fått den. I håp, tok jeg en test i dag. Men denne kom ut negativ. Hva skjer med kroppen min? Får vel bare vente ut et par dager til. Evt. vente til ny EL, i håp om at vi kanskje kan få til noe da. Når vi først bestemte oss for å bli gravid, så ønsker vi å bli det med en gang. Det hadde passet perfekt akkurat nå. Men jeg har skjønt at dette ikke er så lett som man skulle tro. Er det noen som har oversikt over hvor lenge man i snitt prøver før man blir gravid for første gang? Zorara
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hei =) Ta en ny test igjen om et par dager du, for det er ikke sikkert kroppen din har produsert nok hcg ennå, til at det slåt ut på teste så tidlig. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå