Gå til innhold

Uff, Ble litt lei meg jeg nå=o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde søkt fødeplass på Ullevål fordi de er de eneste som er nærmest her jeg bor som har lystgass.A-hus har ikke. Har ikke spes lyst å føde uten smertestillende i åpningsfasen...=o(

Så skal prøve å søke en gang til men tror ikke jeg få plass..er jo ikke lenge til jeg skal ha ordinær UL heller...Vel, 4-5 uker, men likevel, tiden gå fort...Terminen min er nå 3 mars etter en tidlig UL...Så er 14+2 uker på vei nå...

Hva ville dere ha gjort.? Noen som har erfaringer å dele med fra A-hus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du? Bærum har lystgass og mange fra Oslo føder der. Jeg har hørt mye bra om både Bærum og AHus.

Skrevet

Bor på Skedsmokorset....Så Bærum blir litt langt å kjøre=o) A.hus ligger kun 10-15 min unna, hvis vi ser bort i fra rushen...=o)

Ok..Men takk for hjelp...=o)

Skrevet

Finnes vel annet smertestillende enn lystgass?

Har født på Ahus og de var flinke og hyggelige. Eneste kjipe er at man må ligge på 4 mannsrom etterpå.. Så derfor søkte jeg om plassp å ullevål i uke 6, og fikk det.

Skrevet

Jeg bor også på skedsmokorset..-Hvilken lege går du til?

Jeg er ikke herifra, og føler meg litt uheldig m valget mitt...Har forresten søkt ullevål jeg og. Skal inn dit om tre uker for ordinær ul, men har ikke fått svar om fødeplass ennå. Får visst ikke svar før etter UL.

Skrevet

sjiraff - the one and only :o)

Jo, men da blir det epi, og kanskje akupunktur, men helst ikke ikke glad i nåler og sånt...hehe...

Men fødte på Ullevål sist og hadde håpet på å føde der denne gangen også, men da skal jeg på hotellet...

*lille frø*

Legen jeg går til ligger på skedsmo senteret... Og helsestasjonen ligger rett i nærheten...Hvor bor du hen? Kan godt sende meg en PM hvis du vil=o)

Jeg fikk ikke time til UL en gang..=o( Ble egentlig litt snurt...

"På grunn av stort antall søkere, har vi ikke kapasitet til å ta deg i mot på det tidspunktet du har termin". Det står det i brevet...Og at det var sendt tilbake til A-hus...

Men tror jeg skal søke en gang til jeg før det blir for sent...Lyst å prøve meg frem, i tilfelle jeg får plass...Har ikke spes lyst å ligge på et 4-mannsrom på A-hus...Synes det var slitsomt å ligge på 2-mannsrom...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...