Gå til innhold

JEG VIL HA BABY!!!!!!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Så på jordmødre og i det den ene babyen spratt ut, spratt tårene mine!!!Jeg gleder meg sånn til å føde igjen (har glemt alt fra sist), så her i huset er alt opp til sjebnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk fint program ja...

Nesten lyst og hoppe i sengen med en gang...

Familiesnakkedamen har gjort og gjør underverk her i husetå tanken er ikkje så fjern...

Men så er det jo ikkje sikkert vi lykkes heller da siden vi stevet slik med og få Mari..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke ha lyst på en til jeg da..... Har vel egentlig ikke det heller, har jo 4 nydelig. Men det er jo utrolig fantastisk å oppleve da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var godt å høre, Tone!!!! Så herlig at ting ser lysere ut.

 

Baby, baby, baby..... dumdidum....

 

Bare så synd at jeg fikk mensen i dag, da.... blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sukk, ble jo helt babysyk av å se det programmet:) Så skjønne disse små bebisene er!! Tårene spratt her også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også babysyk - kjenner det bli snart altså............. Må nok friste med meg mannen til litt mer aktivitet framover - tjihi!!! Han er også klar for en til da, så sånn sett er vi enige. Jeg må bare få jobbet litt først....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bli gravid:) Programmet la ikke akkurat en demper på den lysten, nei! Da er det bare å vente på eggløsning!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel jenter...

Vi får håpe på litt kalde høstkvelder og barn som legger seg tidlig så kan det jo ordne seg med store mager på oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig lyst på en til jeg og, selv om fødselen var grusom. Men vi får se, det gikk to år sist før det skjedde noe, så har ikke tro på at det ev. skulle bli fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...