*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Har akk brukt ørelys, men virket ikke så veldig.
Nit@™ Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Nesespray! Få opp gangen fra mellomøret til svelget. Paracet mot "vondten"
LadyLuck & Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 morsmelk Funker på liten og stor det.
~~DoraDora~~ Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Ligg høyt med hodet om natta. Kjør på med paracet og nesespray (sistnevnte holder øregangene åpne)
frøkenfryd:) Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 var det ikke nooe kjerringråd om kvitløk på øret???
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Her hjelper det vel også å skylle nesen med saltvann. Kjøp et sånt nesehorn på apoteket. Ellers er vel evnt. pencelin et anternativ hvis det ikke går over av seg selv.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 5. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2007 Takk takk. Dryppe morsmelk i øret??? Men han får ørebetennelse fordi han har blitt sprutet vann i øret på. Har helt ødelagte trommehinner. Vil ikke mere væske i øret gjøre vondt verre da? Ørelys ja. Er et slags kremmerhus. Setter den tynneste delen inn i øret og tenner på den ytterste. Skal dra med seg "guffelura" opp og ut av øret.
Kirsebæra Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 ta en sokk og fyll den med ris og legg i micoen. den skal være passe varm, for så å legg den oppå øret....eller pakk bomull i ørene...
LadyLuck & Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Fikk beskjed at morsmelk hjelper ja, bare huske å skylle ett par minutter etter. Vil han helst ikke ha det i øret (som er best når man har ørebetennelse) drypp det i nesen, mens han har hodet godt bakover (igjenn, husk å skylle etterpå)
pinglo Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Min far varmet en ullsokk på peisen/ovn og la den på øret mitt når jeg var liten og hadde vondt i øret. Det hjalp faktisk. Gjorde ihvertfall det den gang.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 5. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2007 Hva skal han skylle med da? Hva skjer hvis han ikke skyller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå