Gå til innhold

hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før har jeg kun tatt el-tester om morgenen og har fått pos el test dag 15. I dag er det dag 14, og har lest her inne at man helst? skal ta el-tester om kvelden. Så da tok jeg en i ettermiddag, og den var pos. Hadde sex i går kveld, og tenkte vente til dag 15, men nå ble jeg usikker. Hvis vi har sex i morgen, blir det ikke før sønnen vår har lagt seg, og da kan det jo hende at el blir i natt og da føler jeg det blir for sent i morgen kveld...Men så vil vi jo ikke fyre av alt kruttet for tidlig heller. Hm, tenker for mye nå...Hva ville dere gjort? I kveld, i morgen eller begge kveldene. (pluss i går da).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha forstått det slik at det er bare å kjøre på for det blir ikke for lite sæd uannsett og dessuten er det best om sæden befinner seg i eggleder når eggløsninga skjer leste jeg her enn plass.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg hadde hatt sex hvis jeg hadde følt for det jeg.

Det er uansett svømmere inni deg nå, fra andre runder i høyet.

Prøv å ikke tenke så mye :)

Skrevet

Ja, det var dette med å ikke tenke så mye da... Ja, ja, uansett så var mannen min så syk at han ikke orket noe kos i går kveld, selv om han er superklar for at jeg skal bli gravid. Men da får vi bare vente til i ettermiddag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...