Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 var kjempefint! For meg som har født mange ganger før, var det mye å kjenne seg igjen i! Gleder meg til neste onsdag.
tudeluuu Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 enig med deg bringebæret! Det er alltid rørende når det kommer en gråtende baby ut av en kvinnekropp! Var veldig variert og fint program synes jeg! Dette blir nok fast framover =)
Labambie Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Kjære vene.. Jeg er førstegangs.. Jeg har grini nå i 30 minutter! Sambo grein han også,når vi så hu jenta som lå der i sin uke 15 og ikke visste hva som skjedde fremover.. Meget spesiell serie,veldig bra.. Sterk!!
Kyria Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Har gledet meg til det lenge, å det skuffet ikke. Rart å se hvor ulike vi er alle sammen. Gleder meg til neste episode.=)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jeg er førstegangs og synes serien var betryggende, jeg.. Synes det er like herlig hver gang en liten baby blir født. Har gruet meg en del, men nå klarer jeg ikke la være og glede meg også. Ser ut som en fantastisk opplevelse!
golddust Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 jeg gråt og gråt.. for meg var det ikke særlig betryggende men var jo for så vidt ett koselig program. Noen flere som er livredd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå