Gå til innhold

Noen som så...

Anbefalte innlegg

Skrevet

programmet om jordmødre på nrk akkurat nå?

Æsj, kjente jeg fikk helt angst etterpå, nå gruer jeg meg mer enn noen gang. Alle følelsene etter sist fødsel kom tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har bestemt meg for å ikke føde!!!!hehe:)

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg må inn til samtale ang keisersnitt...

Skrevet

jeg såg på det, sitter igjenn med litt tårer i øynene for og være helt ærlig, men mest på tanken at jeg mest sannsynlig må ta keisersnitt, kunne egentlig tenkt meg og født lillegutt også, selv om det er vondt...

gleder meg faktisk til og se resten av programmene, kjekt og få se hvordan andre har det også, den fødselen vi fikk se var jo bare helt fantastisk

Skrevet

Gleder meg, jeg nå! Kanskje jeg er litt syk, men fødsel og det som hører med skremmer meg ikke i det hele tatt. Og jeg skal ha nr 5.

Skrevet

får også tilbake en del følelser fra sist fødsel, en når det gikk bra da, så bør det vel gå bra igjen tenker jeg =)

Skrevet

noen som vet når resten av programmene går ??? hver mandag eller ?

Skrevet

6 onsdager framover (dvs 5 onsdager til) kl 19:55

Skrevet

Jeg sitter med tårer rennende nedover kinnene:) Fantastisk flott å se på. Det er jo et under at vi skal sette liv til verden!:) Jeg blir så sentimental av å se på det:) Og jeg gleder meg til fødselen nå! Det blir vondt, men for en opplevelse!!

Skrevet

åh, shit...jeg ble skremt og glad og følsom og redd og alt på en gang!!

Skrevet

Tenk hva vi kan klare, da jenter! Ikke nok med at kroppen vår klarer å bringe fram et helt ferdig barn, men den klarer alt med å føde den også! Skulle sett en mann som kunne fikse den jobben!

Skrevet

Gleder meg jeg! Der ER vondt, men en fantastisk opplevelse uansett. Veldig spennende og en utrolig følelse når man får babyen opp på magen :-)) Jeg venter nr 3.

Skrevet

Jeg bestemte meg for å ikke føde i det hele tatt å heller bare være gravid i noen år... men så snakka jeg med mamma og hun minna meg på at mormor har født 5 unger uten smertestillende og hun har aldri blitt klippet. Av en eller annen grun er jeg mest redd for det. :)

Skrevet

hihi... begynte nesten å angre jeg også..au au... samtidig utrolig vakkert og rørende. Har født to barn før uten smertestillende, relativt raske fødsler (9 timer). Usikker denne gangen fordi det er to. Så redd for å presse ut en, og så få hastesnitt på nr. 2.. men vil jo gjerne prøve... må vel vente å se hvordan den første tvillingen ligger.

Skrevet

jeg ble reddere enn noen gang :( det ble plutselig så utrolig mye virkelige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...