Anonym*Gullklump* Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Tårene triller på meg.. Føler meg skikkelig hormonell her jeg ligger nå.. Lille mann hikker og spreller i magen mens mor gråter over de nydelige opplevelsene de viser frem.. Herregud som eg gleder meg no=) For meg var ikke dette noe gale..
Frukten og To små Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 hadde satt frem lommetørkler! men fikk ikke bruk for de, ble så glad jeg av å se dette. men vil liksom ikke føde forde, vil ha den der inne så lenge som mulig.. hih
OktoberJente07&JanuarGutt10 Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Syns det faktisk var litt beroligende å se på jeg - gleder meg til å føde
maybebaby :) Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Heltenig med folket her jeg...er både en opplevelse verdt å vente på....å gå igjennom spør du meg.. lykke til alle sammen!!!
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 nå vil jeg ha babyen min med en gang. tårene triller og triller. har så lyst på babyen i armene mine nå
Solstråle + 3 :) Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Utrolig fin serie Men tenker bare at jeg hadde aldri klart og hatt ett film kamera der når jeg skal føde
Kufiolilla Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 NYDELIG??? Grøss... Har ikke fødselsangst, men ble helt fælen av det lille jeg så. Zappet så vidt innom tre ganger jeg, og ble pinlig berørt hver gang. Andres svært personlige øyeblikk hvor de blir gravd langt oppi ...., digre lår, pesing og smerter hjelper ikke meg, det der må jeg bare ta som det kommer. Mulig jeg var uheldig med de hundredelssekundene jeg zappet innom da. ;o)
Solstråle + 3 :) Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Ja jeg synest også det er veldigt personlig,og ble litt ille berørt når det satt en kompis av min mann der,man har reiste og da synest jeg det bare er fint,men hadde ikke gjort det selv som sagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå