Gå til innhold

Herregud..... (serien på nrk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tårene triller på meg.. Føler meg skikkelig hormonell her jeg ligger nå.. Lille mann hikker og spreller i magen mens mor gråter over de nydelige opplevelsene de viser frem.. Herregud som eg gleder meg no=) For meg var ikke dette noe gale..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde satt frem lommetørkler! men fikk ikke bruk for de, ble så glad jeg av å se dette. men vil liksom ikke føde forde, vil ha den der inne så lenge som mulig.. hih

Skrevet

Syns det faktisk var litt beroligende å se på jeg - gleder meg til å føde

Skrevet

Heltenig med folket her jeg...er både en opplevelse verdt å vente på....å gå igjennom spør du meg.. :) lykke til alle sammen!!!

Skrevet

nå vil jeg ha babyen min med en gang.

tårene triller og triller.

har så lyst på babyen i armene mine nå

Skrevet

Utrolig fin serie :)

Men tenker bare at jeg hadde aldri klart og hatt ett film kamera der når jeg skal føde :)

Skrevet

NYDELIG??? Grøss... Har ikke fødselsangst, men ble helt fælen av det lille jeg så. Zappet så vidt innom tre ganger jeg, og ble pinlig berørt hver gang. Andres svært personlige øyeblikk hvor de blir gravd langt oppi ...., digre lår, pesing og smerter hjelper ikke meg, det der må jeg bare ta som det kommer. Mulig jeg var uheldig med de hundredelssekundene jeg zappet innom da. ;o)

Skrevet

Ja jeg synest også det er veldigt personlig,og ble litt ille berørt når det satt en kompis av min mann der,man har reiste og da synest jeg det bare er fint,men hadde ikke gjort det selv som sagt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...