Supermamm Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Sliter med kort lutealfase, altså pleier jeg å få mens 9 dager etter el, en gang kom den også 10 dager etter. Denne syklusen trodde jeg at jeg hadde el på dag 16, fikk utslag på test, men ikke helt positiv, neg. dagen før og etter. Har slitt litt med å få helt positive el tester, de blir sterke, men synes liksom aldri de blir helt mørkerosa, men trodde altså den hadde vært. Hadde bestemt meg for å prøve wild yam for å se om jeg klarte å forlenge lutealfasen litt og tok anbefalt dose fra dag 18. Fikk sinnsykt mye murringer i rygg og mage + vanvittig dårlig hud så jeg ga meg etter 4 dager på dag 22. Tar en el test 3 dager etter pga sterke el symptomer og skjønner at el er på vei? Fikk altså el på dag 26! Etter den riktige el burde jeg hatt mens for 2 dager siden altså på dag 9 etter el. Jeg er nå på slutten av dag 11, og ingen tr har kommet, men mensmurringer har kommet og gått siden søndag. Neg. grav test imorges. Er det kanskje litt tidlig å teste? Eller er det pga wild yam at tr ikke kommer enda? Eller kanskje det bare er tilfeldigheter og kroppen min spiller meg et puss... Takk for at du gadd å lese: ) Blir glad for alle innspill eller oppmuntrende ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå