Gå til innhold

Noen som ser på jordmødrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det virket så gammelt, trist og umoderne på det sykehuset, jeg. Fredrikstad sykehus sin fødeavdeling er jo rene luksusen sammenlignet med der. Glad jeg fødte der, jeg gitt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på..

Sitter og gjemmer meg bak ei pute hehe...er litt scary

Skrevet

For meg så er det mer : HVA FADER ER DET JEG HAR GJORT!?

(heldigvis lenge igjen til fødselen:P)

Skrevet

Jeg ser på. Har vondt i magen og tåre i øyet :)

Skrevet

Jeg fødte nummer 2 for 2 1/2 uke siden og er såååå glad for at jeg er ferdig:), men det er jo en flott opplevelse også da. Blir litt sentimental av å se på, merker jeg!

Skrevet

ser på det.. er første gangen jeg ser på. pleier ikke være hjemme på denne tida..

jeg hadde aldri trødd at jeg skulle grine så mye jeg..

både triste og koselige ting da...

Skrevet

Hehe, mannen min sitter og smiler og tenker tilbake på da datteren vår ble født. Jeg sitter og tenker "herregud, er det SÅNN det er ?!?" *flire* Er nesten glad det var meg som fødte og ikke var med, vet ikke om jeg hadde syntes det var så kult......hehe...

Skrevet

Hvilket sykehus er det fra?

Fint å se hvordan det egentlig foregår da. Jeg hadde kun 1 ri (var til gjengjeld jævla vond da). Det hele endte i et hastesnitt.

Skrevet

Synes dem virka kjempe koselige de som jobbet der. Sånn som de snakket til de som kom inn, spes hun som var så engstelig.

Jeg ble aldri snakket så pent til. Når jeg fikk helt panikk fikk jeg bare høre at at det følger med.

Ville heller født der likso.. hihi

Skrevet

''å så trykker du en gang til''

''en gang til???????!!!!!!?????''

måtte le litt av hun akkurat da=P

Skrevet

også gubben som holdt på å svime av....

herre gud jeg må ha et håndkle:o)

Skrevet

Åhhh...så glad jeg ikke er gravid igjen nå :)

Sitter jo nesten å trykker selv her..Virker som ei utrolig ålright jordmor hu som akkurat tok i mot den lille babyen :)

Skrevet

ja hun virka kjempe grei hun jordmora...ikke slik som den nazi jordmora jeg hadde*grøss*

Skrevet

Hvilket sykehus er det da? synes det så ut som drammen, noen som vet?

Skrevet

Tror det var i Buskerud, ja...

Jordmødrene virker kjempesøte, da:)

Skrevet

Jeg å ser på det.. Sitter bare å gråter. Er jo så fasinerende!!! Gleder meg til neste gang jeg skal føde!!! :)

Skrevet

Fy søren, hadde bare en av alle de fem jordmødrene jeg var gjennom vært så greie som de var! Var ikke EN jordmor som sa, dette klarer du, du er flink, eller forklarte meg noe med gangen i en fødsel. Det var en lege som til slutt sa, jeg vet jeg gjør deg vondt nå (når de satte på sugekopp) men jeg må bare gjøre det. Og de ordene hjalp så utrolig mye!

Skrevet

minnet nesten om gubben enperiode. Han fikk streng beskjed om å sitte i ro og drikker søt saft sånn ca midt i fødslen, var ganske hvit han også ja...

Skrevet

Stod buskerud på veggen av sykehuset, så var nok der....

Nå kvir jeg meg til tiden kommer for oss igjenn (ja.. gravid igjenn, skal til legen på mandag)

Skrevet

Sykehuset var Drammen ja, eller Buskerud Sentralsykehus som det så fint heter.

Skrevet

Satt bare å gråt jeg. Fikk litt nerver nå for jeg vet jeg skal igjennom det snart igjen. Uff glder meg ikke akkurat. Men jeg var klar for å få han ut sist så det kommer vel igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...