Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Gleder meg masse masse! :-D Men er det noen som har tips til steder og ting jeg må eller bør se der? Sånn bortsett fra Coloseum og Spansetrappen...? Blir sammen med sambo og guttungen på 2 år...
Tally Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Denne: http://www3.sympatico.ca/tapholov/pages/bones.html
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Det gjør ikke noe å ta med en to-åring dit?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Pantheon, Fontana di Trevi, Piazza Navona, Disney store, La Rinascente, Hard Rock Cafe, Bocca della Verita, Bartolucci,
Tally Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Og denne: http://www.villaborghese.it/ Den siden er dessverre bare på Italiensk, men den er fullt forståelig. Fontana di trevi (Piazza Navone) (Er ikke helt sikker på skrivemåten) Forum Romanum Vatikanet Englenes bru (husker ikke hva den heter på Italiensk) Eller er det noe å se omrtent overalt. Trafikken er helt for j...ig og man krysser gatene med livet som innsats. Nyyydelig by, men jeg har ikke vært der med småbarn..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Gelateria della palma
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Ponte di Angeli vil vel englenes bru være
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Og selvfølgelig Citta del Vaticano med Basilica di San Petri og Cappella Sistina.
Tally Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Vet ikke, men en av dere kan gå inn mens den andre venter utenfor. Da vi var der, var det i allefall noen som hadde med noen 5-åringer. Det er en helt spesiell plass og heller ikke så stor, så det tar ikke lang tid å se det hele. Tror det var gratis inngang og at man bare ble bedt om å donere en sum. Absolutt verd et besøk.
Jenny-penny Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 misunnelig........ fantastisk by, bruk tid og kos dere. Ikke stress. Husk nok å drikke for lillemann i varmen. Jenny storkoste seg!! God tur!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. september 2007 tror heller jeg ringer deg etterpå, Blue! ;-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 Si si si, skulle bare tulle litt med deg jeg ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå