♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Er den bra? Bra på vinter? altså på snø..
Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Vi har Easywalker sky. Den er flott på vinterføre. Kuuul vogn )
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Er den stødig på vinter?.. Har du link til den vognen du har?
Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 vi har en classic, som er fantastisk både med og uten snøføre. Men siden den er så utrolig lett, blir den ganske ustødeig om barnet klatrer rundt uten sele. Den har aldri veltet når han har sovet eller sittet i den med sele på.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 Hva er url til vognen? Sønnen min er 18 mnd..
Gjest Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Url ? Hva er det ? Vi kjøpte den til jr da han var ca 2 år, og den har vært genial.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 http://www.easywalker.nl/noo/faq.html trykk deg vidre inn på linken til "easywalker sky" det er den nyeste modellen. Linken ligger på venstre side av skjermen. )
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2007 url - link hehe...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Aha ! Til en så stor gutt er det verdt å sjekke ut Classic versjonen også. De har litt ulikt design, og jeg liker ikke Sky modellen. Men det er jo en smakssak.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2007 Er det sånn du har i lyse blått som er på reklame der? Heter din Easy Walker Sky eller hvordan staves det hele? slik jeg kunne søke på nett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå