Gå til innhold

Attpåklatt=))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting. Når regner man at nr to er en attpåklatt?? Jeg har en sønn som blir 9 år det året babyen blir født, jeg mener når det er 10 års aldersforskjell eller mer, at det er attpåklatt???

Hva er riktig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 9 og 13 år eldre enn brødrene mine, og synes virkelig det er JEG som er attpåklatten ;-p hihihi... eller barnevakta er et annet fint navn på meg...

Skrevet

er vell forskjellige syn på dette. vill kalle den nye babyen din en attpåklatt jg ja.

Skrevet

Attpåklatt ja;)

Men ikkje noke gale i d då;)

Skrevet

Hehe.. trodde nesten du "ropte" på meg...

Har to barn fra før, på 8 og 7 år.. så føler jeg venter en attpåklatt!!

Har hørt noen sier det ikke blir en attpåklatt hvis en bare har en unge fra før.. det er mest brukt hvis en har flere barn som er "like" i alder, og så får en til noen år etter.

Men, det er jo ganske likegyldig i grunn...

Skrevet

Ja jeg får i alle fall en attpåklatt :-) Mine to andre "barn" er 16 og 18 :-P

Skrevet

Hehe Ja, Gkm1, det vil jeg kalle en attpåklatt ja=)) koselig det hehe. Takk for alle svar.... Joda, er sikkert forskjellig syn på saken. Jeg mener det ikke er det jeg får, men men....... vi kan jo si det er det, er jo litt rart å få en til da 1.mann blir 9 år eldre.=)) Dvs, rart og rart.... Blir koselig.......

Å det er nok sant det ei nevnte her, 1.mann blir nok en "barnevakt" i enkelte tilfelller ja=)) (Ikke de første åra da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...