Gå til innhold

Endelig gravid etter prøverørforsøk:o)

Anbefalte innlegg

Endelig er jeg gravid. Har gått gjennom 1 prøverørforsøk(IVF) og 2 tinforsøk, og endelig, endelig etter 3 års prøving er vi gravide. Vi er så glade begge to :o) Jeg synes den verste tiden (utenom å sprøyter og det å ta ut eggene) var ventetiden fra du har satt inn et befruktet egg til du får svar på prøvene ca en uke etterpå..og denne gangen var det positivt - hurra :o) Er rart å gå fra "assistert befruktning" til "gravid" gruppen her inne.

Så..får håpe alt går bra og vi slipper flere slike runder:o)

Gratulerer alle dere andre også!!

Fortsetter under...

Gratulerer :o)

Vi har også hatt tre IVF-forsøk her i Norge før vi prøvde i Danmark. Der satt den på første forsøk :o)

Jeg sier også at vi er gravide, for det er snakk om å være inkluderende. Vi er faktisk et par som har gått igjennom dette sammen på både vondt og godt.

Lykke til med svangerskapet!

Da er vi i samme båt. Vi har også blitt gravide gjennom ivf-metoden. Vi har ett prøverørsbarn fra før, og har nå gått gjennom et søskenforsøk. Fra før har vi hatt 2 ivf og ett fryseforsøk. Det er så utrolig deilig at alt har gått bra etter den tøffe behandlingen assistert befrukting er. Vi er så glad, så glad:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...