Gå til innhold

Endelig gravid etter prøverørforsøk:o)


Nr1_Skedsmo

Anbefalte innlegg

Endelig er jeg gravid. Har gått gjennom 1 prøverørforsøk(IVF) og 2 tinforsøk, og endelig, endelig etter 3 års prøving er vi gravide. Vi er så glade begge to :o) Jeg synes den verste tiden (utenom å sprøyter og det å ta ut eggene) var ventetiden fra du har satt inn et befruktet egg til du får svar på prøvene ca en uke etterpå..og denne gangen var det positivt - hurra :o) Er rart å gå fra "assistert befruktning" til "gravid" gruppen her inne.

Så..får håpe alt går bra og vi slipper flere slike runder:o)

Gratulerer alle dere andre også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! :-) Koselig å lese hyggelige nyheter.

 

PS: Det er jo virkelig sensasjonelt om det er sant som du skriver, at dere begge to er gravide!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh..med "vi er gravide" mente jeg mer at jeg og mannen min er "gravide"..ble kanskje litt feil, men synes det er "koselig" å ta med han i dette også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!

Jeg vet hvordan følelsen var på å gå fra ass. befruktning til gravid... Sykt, spennende, litt skummelt og utrolig deilig!!

Masse lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :o)

 

Vi har også hatt tre IVF-forsøk her i Norge før vi prøvde i Danmark. Der satt den på første forsøk :o)

 

Jeg sier også at vi er gravide, for det er snakk om å være inkluderende. Vi er faktisk et par som har gått igjennom dette sammen på både vondt og godt.

 

Lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i samme båt. Vi har også blitt gravide gjennom ivf-metoden. Vi har ett prøverørsbarn fra før, og har nå gått gjennom et søskenforsøk. Fra før har vi hatt 2 ivf og ett fryseforsøk. Det er så utrolig deilig at alt har gått bra etter den tøffe behandlingen assistert befrukting er. Vi er så glad, så glad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...