Gå til innhold

Kalme i uke 6, noen andre?


secondbaby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i forbasket god form faktisk. (Er også i uke 6)

 

Har vært gravid en gang tidligere. Det endte med abort i uke 10 (jeg var veldig ung den gangen.) Dengang oppdaget jeg at jeg var gravid nettopp fordi jeg var så kvalm,følsom for lukter etc (spydde som en gris -hele døgnet, og uansett hva jeg spiste.)

 

Denne gangen merker jeg ingenting. Håper jeg får slippe, men tror det er litt mye å håpe på.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å bli "sjøsyk" ja..var ikke det sist(mistet) men nå merker jeg en stadig økende kvalme! Spyr heldigvis ikke! Og håper det ikke blir værre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm.. er kvalm ja.. er i uke 5.. men ikke så kvalm at jeg spyr da.. men kjenner til problemet.. Håper det ikke blir verre, men er jo sjangs for det ja.. Har ikke sagt til noen på jobb at jeg er gravid, så håper ikke jeg blir for kvalm for ellers er det jo vanskeli å skjule det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke seks og er veldig lite kvalm nå i forhold til forrige gang. Da kom kvalmen før testen var positiv og vedvarte helt til ca 12 uker. Hadde forventet at det skulle bli slik nå også og det gjør meg nesten litt urolig at jeg er i så god form enda... Men trøtt og distre holder vel foreløpig ;) (Igår gikk jeg fra bilen med vinduet oppe, til min samboers store fortvilelse etter en natt med mye regn :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...