Gå til innhold

Vet dere hva eller??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vant budrunden på drømmehuset vårt. Håper virkelig ikke det plutselig dukker opp noen imorgen å byr over oss igjen, hihihi... MEN VI ER SÅ GLADE NÅ!!! Venta på dette i 3 ÅR!!! Hihihihi... åååååååååååååååååå...

Så nå skal vi til banken om fredagen, og så skal vi gjøre unna alt det skriftlige da også med dama som skal selge =) =) =)

Wiihiiii

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenkte da jeg så overskriften på innlegget " håper det er at de fikk huset", og jammen er det oxo det:)

grattis:) ble så glad på deres vegne:)

lykke til, og håper ingen overbyr dere:)

klem

Skrevet

Oi så spennende!!!! Får håpe dere får det da:)

Skrevet

Budene startet på 800.000 tror jeg, og vi bydde oppover til 925.000, ( vi var villig til å gi ganske så mye for det, så synes prisen er råbra) og de andre ga seg da (forhåpentligvis så holder de det)...

3. etasjer med: 5 soverom, 1 stort bad, 1 stort vaskerom med do, brukbar stue, stort kjøkken, bra inngangsparti, stooor veranda, bake-rom (jeg baker ikke da, men kan jo begynne nå, hihi), 2 store boder.

Huset høres stort ut, men er ikke så veldig stort altså. Bare bra bygd.

Taket må skiftes ut etter noen år (har mange til å hjelpe oss med det så blir ikke så dyrt), og huset ligger litt tett inn i veien, men er heldigvis bra med gjerde rundt. Er ikke langt fra sentrum med butikk, post, minibank, bensinstasjon, blomsterbutikk og NAV-kontor ;-p Vi bor på bygda altså...

Skrevet

ja det må jeg si var billig hus :) gratulerer såå mye!! Det er deilig å ha eget hus altså....gled dere...

Skrevet

Heldige dere.. har funnet det flotte huset her til 550.000,- (bor i sverige derfor så billig), eneste minuset er at det er mye skjelvninger/ristninger i jorda pga gruve drift her, å huset ligger på et område som dem kan beordre riving av husene på.. :( Men men, får heller finne noe annet litt utpå landet.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...