Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Vi vant budrunden på drømmehuset vårt. Håper virkelig ikke det plutselig dukker opp noen imorgen å byr over oss igjen, hihihi... MEN VI ER SÅ GLADE NÅ!!! Venta på dette i 3 ÅR!!! Hihihihi... åååååååååååååååååå... Så nå skal vi til banken om fredagen, og så skal vi gjøre unna alt det skriftlige da også med dama som skal selge =) =) =) Wiihiiii
jente08&jente2010<3 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 tenkte da jeg så overskriften på innlegget " håper det er at de fikk huset", og jammen er det oxo det:) grattis:) ble så glad på deres vegne:) lykke til, og håper ingen overbyr dere:) klem
Suturtang Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Grattis! Hvor mye koster huset deres?
PlinkiPlonk Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Oi så spennende!!!! Får håpe dere får det da:)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Budene startet på 800.000 tror jeg, og vi bydde oppover til 925.000, ( vi var villig til å gi ganske så mye for det, så synes prisen er råbra) og de andre ga seg da (forhåpentligvis så holder de det)... 3. etasjer med: 5 soverom, 1 stort bad, 1 stort vaskerom med do, brukbar stue, stort kjøkken, bra inngangsparti, stooor veranda, bake-rom (jeg baker ikke da, men kan jo begynne nå, hihi), 2 store boder. Huset høres stort ut, men er ikke så veldig stort altså. Bare bra bygd. Taket må skiftes ut etter noen år (har mange til å hjelpe oss med det så blir ikke så dyrt), og huset ligger litt tett inn i veien, men er heldigvis bra med gjerde rundt. Er ikke langt fra sentrum med butikk, post, minibank, bensinstasjon, blomsterbutikk og NAV-kontor ;-p Vi bor på bygda altså...
Mazza** Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 ja det må jeg si var billig hus gratulerer såå mye!! Det er deilig å ha eget hus altså....gled dere...
Maria&Casper Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Heldige dere.. har funnet det flotte huset her til 550.000,- (bor i sverige derfor så billig), eneste minuset er at det er mye skjelvninger/ristninger i jorda pga gruve drift her, å huset ligger på et område som dem kan beordre riving av husene på.. Men men, får heller finne noe annet litt utpå landet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå