Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jobber du? I så fall hva slags jobb? Jeg jobber i en bhg 2 mil unna barnet mitt sin bhg, og jeg KAN ikke om jeg aldrig så mye vil komme meg i bhg på sekundet............ Dersom barnet mitt er døden nær, så skal jeg vel greie det på 30 minutter, men forde om barnet mitt ikke har fått med seg regnbukse, så kan ikke jeg bruke godt over 1 time, på å kjøre hjem, hente regntøy, inn i bhg, og så tilbake på jobb......... OG hva synes du om at 1 personale må sitte inne sammen med ditt barn å vente på deg når du skal komme med en strømpebukse, eller en genser. Og foresten, har du denne oppfatningen bare når det gjelder de uteklærne du har brukt flere tusen kroner på for å bruke dine egne ord, eller gjelder det strømpebukse, votter, og genser også??? Bare undrer. Men så var det, jobber du? Eller sitter du og har mulighet til å komme deg til bhg på bare minutter? Ja, for hvis du snur på flisa, tenk om DIN sønn ble skadet ute i bhg, forde at det var for lite personale ute til å kunne ivareta sikkerheten, forde en voksen måtte sitte inne å passe en 3 åring som hadde glemt støvlene, og det tar mot over 1 time å komme seg fra jobb og i bhg med støvlene......Hva hadde du sakt da? -At det ikke gjorde noe at ingen hadde oppsyn med DITT barn, for det er jo mer logisk at mamman til hun som ikke hadde med støvler må komme i bhg med støvlene....Gud forby at hun heller skulle få låne støvlene til lille albert som har fri i dag....... -At din sønn sendes til sykehus med stort kutt i panna forde han datt ned fra taket på lekebåten, nei pytt............... Mye viktigere at 3 åringen som sitter inne ikke får låne alberts støvler vel...... Sorry, men det hadde vert morro å høre dine argumenter, og ikke minst hva slags jobb du har, og hvor nær bhg du bor.
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Syns det er trist at man ikke skal kunne låne klær av andre. Skal man si til lille Sofie: "Nora kan ikke komme ut og leke med deg fordi ingen har lyst til å låne henne uteklær." Hva slags signaler gir man ungene da?? Jeg skjønner problemet dersom klærne ikke blir erstattet dersom de blir ødelagte. Men dette MÅ det da gå an å finne en løsning på!
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 P.S. Beklager at jeg svarte på noe som var rettet til en annen. :-)
så var vi 4 Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg går på skole og jeg sender med nok klær. Og de gangene jeg ringte (når jeg jobba i bhg) til foreldrene var de der rimelig fort tatt i betraktning at de ikke jobber en, to eller tre timer fra bhg. Jeg tar utgangspunkt i der JEG bor og her er det få (om noen) som jobber langt unna. Og det er alltids noen inne som kan ringe. Det er jo ikke sånn at du oppdager at ungen er uten klær en time etter at alle barna er ute, det merkes som regel senest når en voksen legger frem klærne for at de skal kle på seg, eller? Og sko, luer og utedresser er ikke greit å låne.
mai mammaen til to Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 er helt enig med deg min lille supergutt.. om barna ikke har støvler i barnehagen så får de bruke joggeskoene sine da.. kan ikke bruke andre barn sine støvler slik at de i tillegg blir våt til skoens eier skal ut.. hva hadde dere gjort om klærene ble ødelagt? hadde det vært helt greit om reima/troll dressen hadde blitt ødelagt og det var et annet barn som ødela den?hadde du tatt det med et smil? fordi et annet barn ble jo lykkelig av å få være ute å leke i denne gode dressen....
så var vi 4 Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 åh, endelig noen som har skjønt poenget mitt
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Så fint at ideologien virker i din lille verden da.
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Det blir mer og mer klart at folk på den nordlige, iskalde halvkule er mer egoistiske enn andre. Kanskje det stammer fra en tid hvor vi måtte slåss om det beste selskinnet og hvalspekket? At naboungen fryser ihjel er da ikke mitt problem!! Hahaha... :-D
mai mammaen til to Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 jeg tenker kanskje at dere som sier barna glatt kan låne klær fra deres barn kanskje er disse foreldrene som ikke tar med klær til barna? derfor dere syns det er greit?
så var vi 4 Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 ja, det er sikkert det som er bakgrunnen til at noen velger å ikke la andre bruke sitt barns lue, sko og utedresser. du er så opplyst, og du viser det gang på gang gjennom lure, velformulerte innlegg...
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Nope, jeg har alltid med klær til snuppa. Maaaasse! :-) Og supergutten, du kjenner meg ikke. Jeg er Krangler, og vant til å ty til galgenhumor når forbitrelsen over folks egoistiske holdninger holder på å ta overhånd. Du har hørt om galgenhumor ja? :-) http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=galgenhumor&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j
så var vi 4 Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 ja jeg har hørt om det, men dette er ikke galgenhumor, dette er bare teit.
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 Det er din definisjon. Og du definerer det på den måten fordi du ikke liker det jeg skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå