Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 han liker det ikke.. setter det bare i vrangstrupen og drukner nesten..:S liker det ikke.. hs sa jeg kunne begynne å gi han vann til middagen men det er jo ikke så lett når han ikke vil ha det... han er 5 mnd
Dailis Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Blandet det ut med litt eplejuice jeg. Mindre og mindre til de drikker rent vann. Har fire unger og alle elsker vann og bruker det som tørstedrikk, samt middager ol. Gjort det samme med alle. Ingen av dem klarte vann...arvet mora der sikkert....
Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 blande faktisk ut med litt eplejuice idag jeg også,men det var LITE...vet ikke hvor mye jeg skal ha oppi vannet ?
IgglePiggle Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Min gutt likte heller ikke vann da han var 5mnd.. Men jeg proevde bare innimellom aa gi han vann og plutselig naar han var litt over 6mnd saa begynte han aa drikke det.. Foer det ga jeg han litt vann med eplejuice i men jeg ga ikke mindre og mindre (eller tynnere og tynnere) en dag bare drakk han vann liksom. Merkelig!!! Naa faar han bare vann og drikker det gladelig saa kanskje din og gjoer det om en mnd eller to..
Dailis Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Har først tatt så det setter smak og dermed frister. Til slutt har det vært så og si ingenting.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Vi brukte faktsik ca 2 måneder på å få våres to største til å like vann! Gav på skje, to skjeer grøt/middag, en skje vann, to skjeer grøt/middag, en skje vann osv. Lot dem holde tutekopp med vann på sev når de lå på ryggen og i armkroken osv. Og de spyttet ut, satte i halsen, spyttet ut osv. Tålmodigheten holdt virkelig på å briste skikkelig mange ganger, men til slutt løsnet det bare av seg selv og begynt eå drikke frivillig fra tutekoppen og ble mer og mer glad i vann. Da eldstemann for litt over et år siden (da var han 3,5 år) kom med følgende gullkorn da han, broren og jeg drakk vann og pappaen brus: "Stakkers pappa, han får bare brus han, ikke noe vann", DA følte jeg at det virkelig var verd strevet, hehe... Så mitt beste råd er: Vær tålmodig. Veldig tålmodig! En dag vil han ha det, men det kan ta laaaang tid!
snuppelure 74 Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Jeg prøvde leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge før Amalie likte vann, først nå i juni ca kanskje mai at hun beg å like vann og hun er 19 mnd...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 hahahhaa stakkars pappa,får bare brus !!! *ler* dagens skal prøve å være tålmodig så mye som jeg kan takk for råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå