smurfen :o) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Ang et outlet utsalg på barneklær. Mage merkeklær til innkjøpspris. Vet ikke om de selger babyklær, men internett siden deres sier de har. Ring dem hvis dere er usikre. Tenkte meg en tur dit i morgen før barseltreff.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Tror nok jeg tar turen dit i morgen ja! Så jo veldig spennende ut da, og kanskje noen julegaver kan shoppes inn...hmmmm :-)
smurfen :o) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Jeg tenkte meg dit kl 10, morsomt hvis jeg ser flere. For dere som ikke mottok mailen, så la jeg det ut på facebook på vår side.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg tenker jeg forsøker å være der rundt klokken 10 jeg også :-) Om Camilla ikke forsover seg da....hehe
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Mulig jeg er litt tåke her jenter, men det står fra den 13. september? Og i morgen er vel bare den 6. september? Eller ser dere noe ikke jeg ser? *blondie*
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 eeeehhhh kanskje jeg som er blond? hehe...ser jo det nå... så liksom bare torsdag jeg hehe
smurfen :o) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 hehe...) AMMETÅKE, må skylde på noe. Så bare torsdag jeg og, litt flaut. Skal ihvertfall dit da )
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Minn meg gjerne på det slik at jeg husker det neste torsdag hehe....For jeg er iallefall i ei tykk ammetåke, så sjansen for at jeg glemmer det er STOR :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå