Gå til innhold

Nattavenning.... noen eksperter her?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er 9 mnd og nå må jeg bare gjøre noe, han har sluttet å sove om natten. i natt har jeg sovet maks 3 timer og ikke engang sammenhengende...

hvor lenge skal jeg la han skrike? hvor ofte skal jeg trøste han? Kan jeg ta han opp av senga, eller bør han være der hele tiden?

Men eldstejenta gikk det av seg selv.. Trengte ikke å bli streng, men nå må jeg bare gjøre noe

tips blir tatt i mot med glede:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aller beste er vel hvis du kunne fått hjelp av noen. Hadde ventet til mannen var hjemme jeg, og kjørt på med vann på flaske da. Mye vanskeligere å gjøre det selv....han kjenner lukten av deg og melka...., og ikke rart de blir ekstra sinna da:-) Lykke til uansett..........

Skrevet

Takk:) det er ikke bare bare å være liten heller... Jeg føler meg som en sombie om dagen.. Strekker ikke til....

Skrevet

Får du sovet litt på dagen når babyen sover da ? Ellers mente jeg virkelig det med at dette må dere være to om hvis dere kan........., tror bare du blir mer sombie og sliten hvis du skal ta kampen alene. Selv overnattet jeg hos mamma en helg mens gubben tro til på natterstid med vannpuppen ( hi, hi , jammen på tide :-) ) Det gikk faktisk over all forventning, og det hadde jeg aldri trodd på forhånd....

Skrevet

Jeg slet med det lille monsteret mitt hver natt i flere mnd, fordi jeg alltid var svak, trøtt og sliten, og til slutt endte jeg med å ta ham over i min seng, gi ham pupp og så sov vi godt begge to...

Men bestemte meg for en stund siden at nå holder det, så da la jeg ham ned og ga ham sutt / flaske hver gang han skrek, tok ham aldri ut av senga og gav ham ikke pupp mellom leggetid og "stå-opp"-tid....

det fungerer fint nå, men du må nok regne med en ukes tid med heller lite søvn om natta før han skjønner tegninga og finner ut at det er like greit å sove:)

Skrevet

jeg har ei jente til som er 4 år.. så så mye muligheter til å sove om dagen har jeg ikke:( hender jeg tar på en tegnefilm og sovner mens hun ser.....

Jeg har gjort det med å ta han opp i senga mi.. Men vil han ikke sove der heller.. Han er merkelig... Han har ikke vondt eller noe.. Han vil i stua for å leke.. Tar jeg han inn der er han jo kjempeblid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...