Gå til innhold

Dere som er konstant sammen med barna deres...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke et kjefte-innlegg. Ser ikke noe galt i at folk er sammen med de små barna hele tiden, og har dem med seg over alt. De som fullammer har jo ikke så mye annet valg heller.

Men jeg har hørt en del pappaer som er litt frustrerte fordi de aldri får noe alene-tid med barna sine. De trenger det de også. Så jeg vil bare gi et tips om å ta dere en tur ut innimellom - om det så bare er til butikken - sånn at pappaen kan være alene med barnet sitt.

Ellers vil jeg bare si - kos dere med deres små prinser og prinsesser :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg og det er ofte nettopp derfor jeg går ut innimellom mellom ammingen :-) Vet at pappan elsker å være litt alene med han også. Han står også opp med han både lørdag og søndag, etter eget ønske.

Skrevet

Jeg skulle faktisk ønske jeg kunne komme meg ut litt mer! Ikke det at jeg ikke ELSKER å holde på med den lille nydelige skapningen, men siden jeg har en mann som jobber i Mexico-gulfen og er borte 6 uker kan dagene alene bli liiiitt lange! :S Jeg sier bare: All ære til alenemødre som gjør en ubeskrivelig fantastisk jobb med å oppdra barna alene! :)

Pappaen her i huset skal få ta sin turn så snart han kommer inn døra! ;) Da blir det bæsjebleier i lange baner! Og en guttebass som spruter grøt over ALT siden han har oppdaget at det går ann å lage lyd med leppene! *hihi*

Skrevet

Å tusen takk for tipset altså, det har jeg ikke tenkt på. Ja, da skal jeg ta en tur på butikken alene.. Takk altså..

Hmmm, hvor f.. er pappaen - ikke her hvertfall !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...