sofi 81 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Gutten min er 4 mnd, Nå ser det ut som han får tenner , men ikke de i midten nede , men ved siden av der. Kan det være tilfelle? Men det er to små hvite harde klumper på siden mot kinne ikke på toppen hvis dere skjønner? Er det tenner?? Kan de første tennene være andre enn de midterste?
Selphy Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Kan ikke si at jeg VET dette helt sikkert, men tror det er individuelt hvem tenner som kommer først. Noen barn er jo til og med født med tenner. Tror nok i de fleste tilfeller at det er de midterste tennene som kommer først, men hvis han er litt urolig og det ser ut som om han klør i munnen. Så ville jeg ha gjettet på at det er tenner.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Har lest om andre her inne som har fått hjørnetennene først, så det er mulig ja
babyandme Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Har en gutt på snart 6mnd. og jeg trodde han skulle få side-tenner først.. han fikk hvite skarpe kanter på sidene og til og med et munnsår der.. men sånn har han vært i over 3mnd nå uten resultat.. men nå ser det ut som han få de nederst først likevel, er hovent der og med hvite flekker.. Han har siklet og vært grinete siden han var 2,5mnd, men ingen tenner helt enda! Siden jeg (og tvillinga mi) ble født med tenner, tenkte jeg kanskje han skulle få dem tidlig.. men de kommer når de kommer:)
Mrs. Bouquet Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Mener du de på siden av de to midterste tennene? Det er mulig det, men det er også vanlig at det er en del mellomrom mellom de to midterste tennene i starten, og det er vanligere hos de som bruker smokk.
babyandme Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Skal nevnes at tantebarnet mitt fikk hjørnetennene først, og han fikk visst flere tenner på samme tid stakkars..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå